بیوگرافی نگار حسن زاده

بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده در 28 آذر 1367 در کرج به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه تهران و اهل روستای تنگه دو آبادان است. نگار حسن زاده در دوره های بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کرد. این بازیگر در زمینه های مختلف هنری از جمله نقاشی و عکاسی با بازیگری فعالیت می کند. نگار حسن زاده به عنوان هنرمند توانای ایرانی شناخته می شود. او در چندین فیلم بازی کرده است. از سری نقش های برجسته نگار حسن زاده می توان به فیلم دو ساعت بعد از مهرآباد، بیتابی بی تا، گاهی به عقب نگاه کن و خسته نباشی اشاره کرد. نگار حسن زاده در تئاتر نیز فعالیت داشته است. از تئاترهایی که این چهره تمام هنر خود را در آنها به نمایش گذاشته است می توان به تئاتر قطعات ساده و رهبران زن اشاره کرد. او در اولین جشنواره فیلم کوتاه ۸ میلی متری خرداد ۱۳۹۷ به یاد عباس کیارستمی برای فیلم «تزیینات گربه» شرکت کرد. نگار حسن زاده یک خواهر کوچکتر به نام نگین دارد. خواهرش در دانشگاه سوره تهران تحصیل می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سوسن پرور + عکس

1 46 بیوگرافی نگار حسن زاده

آغاز فعالیت نگار حسن زاده

نگار حسن زاده فعالیت هنری خود را با عکاسی آغاز کرد. سپس وارد عرصه سینما و تئاتر شد.نگار حسن زاده برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ در فیلم چاله هنر خود را به نمایش گذاشتفیلم چاله به کارگردانی و نویسندگی علی کریم ساخته شد و بازیگران مشهوری چون مصطفی طاری، سینا رازانی، امیر طوسلی و افشین خورشید باختری در ساخت آن به ایفای نقش پرداختند. بعدها در سال 1388 در فیلم سه و نیم به کارگردانی نقی نعمتی بازی کرد. تقریبا یک سال بعد پیشنهاد بازی در بیتابی بتا را پذیرفت. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مهرداد بیتا می باشد. نگار حسن زاده برای ساخت فیلم بیتابی بی تا با بازیگران مشهوری چون فریبا کوثری و حامد بهداد در سینما همکاری داشته است. بیتابی بتا در سال 1392 اکران شد، اولین فیلمی که نگار حسن زاده در آن با افشین هاشمی همکاری کرد، فیلم «خسته نباشید» محصول سال 1390 بود.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه گابریل گارسیا مارکز

2 20 بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده در تلویزیون

نگار حسن زاده در سال 93 در فیلم «گاهی به پشت سرت نگاه کن» در نقش شکیبا بازی کرد. این فیلم به کارگردانی مازیار میری در ماه مبارک رمضان 1393 از تلویزیون پخش شد و اولین تجربه بازیگری نگار حسن زاده در تلویزیون است. یکی دیگر از کارهای این بازیگر در صدا و سیما مربوط به فیلم به وقت صبح است.مینی سریال صبح به کارگردانی جواد میرزا آقازاده محصول 1397

3 20 بیوگرافی نگار حسن زاده

ازدواج نگار حسن زاده

از ازدواج این بازیگر اطلاعی در دست نیست.

مورد علاقه حسن زاده

این بازیگر نیز مانند سایر بازیگران از طریق اینستاگرام با مخاطبان خود در ارتباط است. او عکس هایی از اتفاقاتی که می خواهد برای مخاطبان در اینستاگرام می گذارد.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه فاطمه گودرزی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …