بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور

سوسان پرور در 2 اسفند 1354 در شهر اراک به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی و لیسانس ادبیات نمایشی است. سوزان پرور در زمینه های مختلف هنری از جمله نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت می کند. وی سابقه حضور در برنامه های تلویزیونی مانند بیست، خنده بازار، آشپزی خانوادگی و تهران قدیم را نیز دارد. معروف ترین هنر سوزان پرور در عرصه نمایش های تلویزیونی، خنده بازار است. این برنامه در سال 1390 به کارگردانی شهاب عباسی تولید شد. مادر سوزان پرور بازنشسته آموزش و پرورش است و یک خواهر بزرگتر دارد.

1 43 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

آغاز کار سوزان پرور

سوزان پرور بازیگری در تئاتر را از سال 1372 آغاز کرد و در سال 1376 برای بازی در نمایش «بوی دستان پدربزرگ» برنده دومین جایزه بازیگری از جشنواره فیلم سمنان شد. اولین تجربه بازیگری سوسان پرور در یک فیلم تلویزیونی به نام بزنگاه است. فیلم بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران محصول سال 1386 است. سوزان پرور با بازی در نقش فریدا پرور در فیلم بزنگاه به شهرت رسید.او در ساخت این فیلم با بازیگران معروفی چون مرجان گلچین، حمید لولایی، رضا عطاران، علی صادقی و هنگامه حمیدزاده همکاری داشته است.سوزان پرور تقریباً 12 سال پس از حضور در تلویزیون برای بازی در فیلم «زندان زنان» به کارگردانی منیژه حکمت انتخاب شد. از بازیگران سوزان پرور می توان به سریال ها و فیلم های خوب بد زشت، کلبه عموپورنگ، شهر جیم، دزد و پلیس، مرغ تخم مرغ طلایی، نردبان چوبی، رز یلدا شب چله و برج میلاد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

2 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

ازدواج سوزان پارور

از ازدواج سوزان پرور اطلاعی در دست نیست. او در مصاحبه ای گفته است که ما از ازدواج ترس داریم و همسر ایده علم فردی قد بلند، چهار شانه و خوش اندام است که با اسب سفید در خانه شهرت جورج کلونی را دارد.

مصاحبه با سوزان پرور

کار اصلی من بازیگری و کارگردانی است. بالاخره در رادیو اراک کار کردم و نزدیک به یک سال یک برنامه رادیویی کارگردانی کردم. به عنوان یک دانش آموز، من به طنز و گروتسک علاقه داشتم، همانطور که آثار یوجین یونسکو نشان می دهد. به همین منظور پایان نامه کارشناسی ارشد خود را در رشته گروتسک ارائه کردم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی

3 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

فعالیت های بازیگری من اغلب طنز است. اصولاً دوست دارم مخاطب را به وجد بیاورم، بنابراین ترجیح می دهم در فیلم های کمدی حضور داشته باشم.دوستان من به صورت تیمی در یک موسسه خیریه کار می کنندبیشتر دوستانم فیلمساز نیستند و از طریق یک موسسه خیریه با آنها آشنا شدم. منبع اصلی درآمد من محدود به کار تصویری است. تئاتر هم کار می کنم اما تمرکز اصلی من بازیگری در تلویزیون و سینما است. برخی از رهگذران مرا با القاب زشت صدا می کنند. به نظر من رنگ صورتم متوسط ​​است. فکر می کنم به محض اینکه چشمانم می توانند دنیای اطرافم را ببینند و بوهای مختلف را استشمام کنند، حالم خوب است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …