بیوگرافی مهران ضیغمی

بیوگرافی مهران ضیغمی

مهران ضیغمی متولد 6 مرداد 1349 است، این بازیگر در تئاتر، سینما و تئاتر به عنوان بازیگر فعالیت می کند. او در زمینه مد، لباس و عکاسی نیز تجربه دارد. مهران ضیغمی در سال اول شرکت در کنکور سراسری با رتبه سه رقمی در رشته میکروبیولوژی پذیرفته شد. اما به دلیل عدم علاقه به این رشته مجددا برای شرکت در کنکور سراسری اقدام کرد. او چهار سال کارگردانی تئاتر خوانده و لیسانس کارگردانی تئاتر دارد. پدر مهران دیغمی به عنوان طراح لباس در زمینه مدلینگ فعالیت می کند. مهران توسط پدرش با هنر مدلینگ آشنا شد. او یک برادر به نام عرفان دارد.

1 47 بیوگرافی مهران ضیغمی

آغاز کار مهران دیغمی

مهران ضیغمی در سال ۱۳۷۶ با بازی در فیلم پشت دیوار شب وارد صدا و سیمای ایران شد. فیلم پشت دیوار شب توسط کارگردان مهران صوفیری ساخته شده است. این بازیگر در گفتگویی می گوید: از شش سالگی فعالیت هنری خود را در سینما آغاز کردم، در آن زمان یکی از دوستان پدرم به نام دکتر خسروی من را به آقای صفیری معرفی کرد. دومین تجربه بازیگری مهران دیغمی به بازی در سریال دنیای شیرین بازگشت.فیلم تلویزیونی دنیای شیرین محصول سال ۱۳۷۶ به کارگردانی بهروز بقایی استاین بازیگر پس از حضور در فیلم دنیای شیرین برای ایفای نقش در سریال دیگری دعوت شد. مهران زیگامی در سال ۱۳۹۳ پس از حضور در سریال آخرین بازی برای مدتی دنیای بازیگری را ترک کرد. او 8 سال بدون حضور در فیلم های تلویزیونی در تئاتر کار کرد. از آن زمان در فیلم ناخونک 2018 به کارگردانی یزدان فتوحی به رادیو بازگشت. در سال 1400 در سریال شماره 13 بازی کرد.سریال طنز شماره 13 توسط یکی از کارگردانان و تدوینگران مشهور ایرانی به نام آرش معیریان ساخته شد. مهران دیغمی به پاس هنر خود با بازیگران مشهوری چون علی صادقی، حسین رفیعی، امیرحسین صدیق، ستاره حسینی، فرزانه سهیلی، اردلان شجاع کاوه، اشکان اشتیق، نگار عابدی و محمود جعفری همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمیدرضا پگاه

2 21 بیوگرافی مهران ضیغمی

ازدواج مهران دیغمی

از ازدواج این بازیگر اطلاعی در دست نیست.

علایق مهران دیغمی

مهران دیغمی از کودکی به خواندن اشعار حافظ علاقه داشت. این بازیگر علاقه زیادی به فعالیت های مدلینگ دارد و موفقیت های زیادی در این زمینه کسب کرده است.یکی از ویژگی های بارز مهران ضیغمی که در عرصه مدلینگ از آن استفاده می کند، استفاده از ژست های خاص بر اساس صورت و بدن است.در واقع عامل اصلی انتخاب مهران ضیغمی از بین شرکت ها و برندهای مختلف، توانایی او در ژست گرفتن بر اساس مدل مورد نظر شرکت ها است. مهران دیغمی به عنوان یک هنرمند شناخته شده در نقاط مختلف جهان از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام با هواداران خود در ارتباط است. او در صفحه اینستاگرام خود پست های خوانندگی و عکس های شخصی با هواداران منتشر می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رضا بنفشه خواه

3 21 بیوگرافی مهران ضیغمی

گفتگو با مهران ضیغمی

به نظر من اگر کسی بخواهد از مدلینگ درآمد کسب کند، می تواند درآمد خوبی داشته باشد. موفقیت در مدلینگ قطعا مستلزم استعداد است. رعایت یک سری اصول خاص در کنار داشتن استعداد لازم است. در این سال ها باور عمومی این است که داشتن اندامی عضلانی برای ورود به دنیای مدل ها مهم است. به همین دلیل برای دسترسی سریع به اندام های عضلانی دست به اقداماتی می زنند که مغایر با سلامت بدن است. اساساً مصرف داروها برای ایجاد توده عضلانی روشی غیرعاقلانه است که در عملکرد بدن اختلال ایجاد می کند. مدل ها بر اساس نوع محصول تبلیغاتی انتخاب می شوند و تناسب اندام اهمیت چندانی ندارد.به نظر من کافی است به عنوان مدلی انتخاب شود که معیارهای اولیه قد و وزن را داشته باشدهمچنین موفقیت در مدلینگ مستلزم شناسایی اندام ها و حرکات متناسب با بدن هر فرد است. اگر ژست های مناسب بدن و صورت خود را انتخاب کنید انرژی مثبت را به مخاطب منتقل خواهید کرد. من همیشه از یک رژیم غذایی خاص برای داشتن بدنی سالم چندین سال استفاده کرده ام. انگیزه من برای تناسب اندام به بازیگری و مدلینگ برمی گردد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی اصغر فرهادی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …