بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبای عکس کرمعلی

زبا کرمعلی در 23 آذر 1354 در کرج به دنیا آمد. این بازیگر در یک خانواده ۴ نفره است و یک برادر کوچکتر به نام نیما دارد. مادر او سن زیادی ندارد و به گفته این بازیگر، او در اواسط دهه 70 به دنیا آمده است. زیبا کرمعلی و مادرش خیلی شبیه هم هستند.

1 27 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

سطح تحصیلات زیبای کرمعلی

زیبا کرمعلی دانشجوی سال آخر کارشناسی سینما است. او در دانشگاه هنر تهران تحصیل کرد. به گفته وی زیبا کرمعلی در رشته هنر در کنکور سراسری رتبه هشتم و دوم را کسب کرد. زبا دوران دبیرستان را در مدرسه شهید ثانی ناحیه 3 گذراند و از سال اول تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد. اما ناگهان تغییر رشته داد و در هنرستان گوهر در محله 3 کرج ادامه تحصیل داد. معدل او در رشته ریاضی و فیزیک 19.95 و معدل او در رشته هنر 19.76 است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که هم به هنر و هم به تحصیل علاقه دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لیلا حاتمی

2 1 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

فعالیت های زیبای کرمعلی

زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری نقش نوشین را بازی کرد و از 12 سالگی به نویسندگی و بازیگری علاقه داشت و در وبلاگ شخصی خود با نام مستعار داستان های کوتاه و بلند می نویسد.او جرات افزایش خوانندگان نوشته هایش را نداشت، اما در نتیجه تصمیم گرفت سینما بخواند. زیبا کرمعلی پس از قبولی در کنکور در دانشگاه هنر تهران در رشته هنر و ادبیات مشغول به کار شد و در سال 1394 بازیگران داستان نیمروز در همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه شرکت کردند و زبا کرمعلی با آقای محمدحسین مهدویان دیدار کرد. کارگردان فیلم آقای مهدویان او را به عنوان شخصیت اصلی فیلم جدیدش لاتاری انتخاب کرد و زبا کرمعلی که تا آن زمان هیچ سابقه بازیگری در تئاتر و تلویزیون نداشت، نقش اول فیلم لاتاری را بازی کرد. او در یکی از مصاحبه هایش گفت: آموزش بازیگری حتی فن بیان را با فیلمنامه نویس فیلم ابراهیم امینی از صفر شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه دهم. روزی که قرار بود برای اولین بار سعید سهیلی را ببینم، خیلی مضطرب بودم، اما وقتی متن را برداشتیم و شروع به خواندن کردیم، تمام استرس و اضطرابم از بین رفت و اثری از ترس نبود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهدی سلطانی

3 1 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

ازدواج

این بازیگر هنوز مجرد و مجرد است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …