جواهرات چی هدیه بدیم؟

eotfj389j958ut85y85thij 300x200 جواهرات چی هدیه بدیم؟

هیچ چیز خوشحال‌کننده‌تر از دریافت یک هدیه نیست؛ چه هدیه ظریف باشد و چه هدیه بزرگی باشد، فرد مقابل از دریافت آن خوشحال خواهد شد مخصوصا اگر انتظار آن هدیه را نداشته باشد. شاید چیزی که باعث می‌شود مردم هنگام دریافت هدیه بسیار هیجان زده شوند، سوال و ابهام در مورد چیزی است که داخل جعبه قرار دارد. بسته به سلیقه دوست یا اعضای خانواد خود می‌توانید یک هدیه برای ایشان انتخاب کنید اما اگر به دنبال خرید هدیه‌ای ارزشمند و خاص هستید، جواهرات می‌توانند یک انتخاب عالی برای شما باشند.

جواهرات دارای تنوع قیمتی و طرحی زیادی بوده و باید با در نظر گرفتن سلیقه آن شخص، هدیه مناسبی انتخاب نمایید. انتخاب نوع جواهری که برای هدیه خریداری می‌کنید، کاملا به سلیقه خود شما بستگی دارد اما در ادامه چند ایده آورده شده که می‌توانند به شما کمک کنند انتخابی آسان‌تر داشته باشید.

rfk35j09tfiot 225x300 جواهرات چی هدیه بدیم؟

گردنبند

بانوان علاقه ویژه‌ای به گردنبند دارند و هدیه گرفتن آن می‌تواند شادی زیادی به آن‌ها هدیه دهد. گردنبندها با طرح‌های ظریف و جذاب، می‌توانند به راحتی با هر استایلی هماهنگ شده و به همین دلیل هدیه‌ای بی‌نظیر برای هر شخصی به شمار می‌روند. این هدیه در تمام طول روز همراه با افراد خواهد ماند و همین موضوع هم آن را تبدیل به هدیه‌ای ارزشمند می‌کند.

بیشتر بخوانید:  تفاوت معاملات فیوچرز و اسپاتدر بازار ارزهای دیجیتال

دستبند

دستبندها مانند سایر جواهرات تنوع زیادی داشته و بسته به طرح و مدل آن، قیمت‌های گوناگونی دارد. اگر قیمت دستبند طلا بیش از حد تصور شما است، می‌توانید دستبند نقره خریداری کنید تا قیمتی مقرون به صرفه‌تر داشته باشند. در کنار دستبندهای طلا و نقره، دستبندهای چرمی هم تولید می‌شوند که رنگ آن‌ها بین قهوه‌ای روشن تا تیره متغیر بوده و با توجه به نظر شما می‌توان یک تکه کوچک طلا یا نقره بر روی آن قرار داد.

جواهرات تزئین شده با سنگ‌های تزئینی

اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید هدیه‌ای بسیار خاص و فراموش نشدنی به دیگران هدیه دهید، خرید جواهراتی که با سنگ‌های تزئینی ساخته شده است، انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. سنگ‌های تزئینی مورد استفاده در جواهر سازی، بسیار متنوع بوده و در رنگ‌های مختلفی یافت می‌شوند اما محبوب‌ترین این سنگ‌ها شامل یاقوت، زمرد، سنگ فیروزه و … است. گران‌ترین نگین مورد استفاده در جواهرات، الماس است که همه را مجذوب خود خواهد کرد. بسته به ماه تولد، می‌توانید سنگ مناسب همان ماه را انتخاب کنید تا هدیه‌ی مناسب با ماه تولد همسر یا مادرتان تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:  ابر آروان دیتاسنتر شهریار را در تبریز افتتاح کرد

43pftj39thu3o9tu3iht 300x156 جواهرات چی هدیه بدیم؟

انگشتر فیروزه

انگشتر فیروزه از جمله محبوب‌ترین هدایایی است که می‌توانید به آقایان و بانوان هدیه دهید. فیروزه از سنگ‌های تزئینی و قدیمی ایرانی است که بهترین نوع آن در نیشابور یافت می‌شود. انگشتر فیروزه موجود در سایت کارما، با فیروزه استخراج شده از دل معادن نیشابور ساخته شده و زیبایی منحصربفردی دارد. رنگ سنگ فیروزه بین آبی تا سبز متغیر بوده و به دلیل شکل ظاهری خاص و خواص معنوی خود طرفداران بسیار زیادی در نقاط مختلف دنیا دارد.

ست فیروزه

بدون شک یکی از ماندگارترین هدایایی که می‌توان به دیگران هدیه داد، ست فیروزه است. قدمت سنگ فیروزه به سال‌ها پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد و از همان دوران فرهنگ‌های مختلف علاقه زیادی به این سنگ نشان داده‌اند. از گذشته تا به امروز اعتقاد بر این بوده است که همراه داشتن فیروزه می‌تواند انرژی مثبت از محیط اطراف دریافت کرده و تمام انرژی‌های منفی را از بدن انسان دور سازد. این کار به افزایش اعتماد بنفس و بهبود بیماری‌های روحی ختم می‌شود.

با توجه به خواص درمانی فیروزه، ایرانیان همیشه سنگ فیروزه همراه خود داشتند و با روی کار آمدن جواهرات تزئین شده با سنگ‌های تزئینی، جواهرات فیروزه هم محبوبیت زیادی پیدا کردند. جواهرات فیروزه در انواع مختلفی مانند انگشتر فیروزه، دستبند فیروزه و … به صورت تکی تولید می‌شود اما اگر تصمیم دارید هدیه‌ای تکرار نشدنی انتخاب کنید، ست فیروزه انتخابی عالی خواهد بود. ست فیروزه معمولا شامل انگشتر فیروزه، گردنبند فیروزه و گوشواره فیروزه می‌شود و در ست‌های کامل‌تر دستبند آن هم موجود است. تنوع طرحی ست های فیروزه بالا بوده و پاسخ گوی نیاز انواع سلیقه‌ها است. فیروزها‌ی مورد استفاده در ست فیروزه در دو نوع عجمی و شجری دسته بندی می‌شوند که فیروزه عجمی کاملا یکدست بوده و هیچ رگه‌ای بر روی سنگ آن مشاهده نمی‌کنید اما بر روی فیروزه‌های شجری، رگه‌های زیبایی وجود دارند که به اصالت این سنگ می‌افزاید.

بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

قیمت ست فیروزه و سایر جواهرات تزئین شده با این سنگ زیبا، با توجه به کیفیت فیروزه بکار رفته در آن، رنگ، اندازه و … متفاوت خواهد بود. چنانچه قصد دارید یک ست فیروزه با بهترین قیمت و کیفیت موجود در بازار خریداری کنید، می‌توانید سفارش خود را با تیم فروش فروشگاه فیروزه کارما در میان گذارید تا راهنمایی‌های لازم برای خرید یک هدیه مناسب خدمت شما ارائه گردد.

مطلب پیشنهادی

آموزش میکاپ نود:

آرایش و میکاپ نود ، یکی از محبوب ترین نوع میکاپی هست که این روزها …