آموزش میکاپ نود:

%name آموزش میکاپ نود:

آرایش و میکاپ نود ، یکی از محبوب ترین نوع میکاپی هست که این روزها خیلی ترند شده. اما یک اشتباه بزرگی هست که خیلی از افراد مرتکب اون میشن اونم این که وقتی صحبت از میکاپ نود میشه، خیلی ها فکر میکنن یعنی استفاده از رنگ هایی کمرنگ و بژ در صورتی که این تصور کاملا غلط هست. آرایش نود یعنی استفاده از رنگی که نزدیک ترین رنگ رو به رنگ طبیعی پوست ما داشته باشه. برای مثال، توی این نوع میکاپ اصلا نیازی نیست از یک رژلب خیلی کم رنگ استفاده کنید، کافیه یک رنگی که به رنگِ لب شما نزدیک هست رو انتخاب و استفاده کنید. خب انتخابِ رنگ، اصلی ترین تکنیک این نوع از میکاپ هست، ادامه ی آموزش بسیار راحته و ما فقط مراحل اون رو به شما میگیم.

بیشتر بخوانید:  دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا ایلان ماسک و وارن بافت (+عکس)

مراحل آموزش آرایش نود :

میکاپ پوست :

%name آموزش میکاپ نود:

توی میکاپ پوست و صورت، هدف ما فقط یکدست کردن رنگ پوست هست. درواقع نمیخوایم پوست رو خیلی کامل کاور کنیم و یه جورایی کار گریم رو انجام بدیم ، بلکه میخوایم با یک کرم پودر که رنگش دقیقا مطابق با رنگ پوستمونه ، صورتمون رو یکدست کنیم. برای زیر چشم هم ، نیاز به یک کانسیلر سبک داریم، باید حواستون باشه رنگ کانسیلر نباید خیلی روشن تر از رنگ کرم پودر و پوست باشه نهایتا یک درجه اختلاف رنگ کافیه. با این دو محصول که ترجیحا سبک هستن، پوستمون رو کاور و یکدست میکنیم.

میکاپ چشم :

%name آموزش میکاپ نود:

خب برای این قسمت نیاز داریم به یک پالت سایه برای این کار ، از پالتی استفاده کنید که رنگ هایی طبیعی (نه کم رنگ) داشته باشه و حتما توی پالتتون رنگِ مشکی یا قهوه ای تیره وجود داشته باشه، این رنگ رو میتونیم به عنوان خط چشم هم استفاده کنیم.
برای این مرحله، با طبیعی ترین و نزدیک ترین رنگ به پلکتون شروع کنید. با یک براش بزرگ ، رنگ رو به کل پلک بزنید و یک پایه ایجاد کنید و بعد طبق سلیقتون رنگ های بعدی رو به گوشه خارجی چشم اضافه کنید . برای مثال میتونید، با یک رنگی یک درجه تیره تر، روی خط کریستون بزنید و این ناحیه رو عمق بدین، و گوشه داخلی چشم رو با رنگی روشن تر باز کنید.

بیشتر بخوانید:  ازدحام، رازبقای پنگوئن ‌ها (+عکس)

رژگونه:

%name آموزش میکاپ نود:

برای انتخاب رنگ رژگونه ، وقتی پوستتون هیچ میکاپی نداره گونتون رو فشار بدین،رنگی که به وجود میاد ، دقیقا همون رنگیه که شما باید تهیه کنید .


رژلب :

%name آموزش میکاپ نود:

انتخابِ رنگ رژلب بسیار سلیقه ای هست، اما اگر میخواین یه میکاپ نود داشته باشید، همونطور که بالا اشاره کردیم باید رنگی نزدیک به رنگ لبتون استفاده کنید. گاهی اوقات حتی یک برق لب ساده هم میتونه شمارو زیباتر نشون بده.


این 4 مرحله ساده ترین مراحل یک میکاپ هستن. باید بدونید که داشتنِ محصولاتی با کیفیت روی زیبایی میکاپ ما تاثیر خیلی زیادی میزاره . و از اون مهمتر سلامت پوست مارو به خطر نمیندازه. مای سفورا نمایندگی تمامی برندهای روز دنیاست که میتونید در این سایت تمامی محصولاتِ پوستی و آرایشی رو ببینید ، با طرز استفاده اون آشنا بشین و در نهایت با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین

بیشتر بخوانید:  سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …