بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

بیوگرافی سحر نظام دوست عکس

سحر نظام دوست چهره ای زیبا و جذاب دارد و طرفداران خاص خودش را دارد. او در فضای مجازی فعال است و تصاویر زیبای خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. سحر نظام دوست نیز اندام و لباس هایی زیبا با طراحی شیک دارد و این زیبایی با قد بلند بودن دو چندان می شود. از لباس های او در طراحی هم می توانید ایده بگیرید. این بازیگر با قد 173 سانتی متر یکی از قد بلندترین بازیگران است.

1 30 بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

آثار سحر نظام دوست

سحر نظام دوست علاوه بر بازیگری، پیانو می زند و به عنوان شغل دوم در ساخت و ساز فعالیت می کند و برادرش نیز در این راه با او همکاری می کند. سحر نظام دوست می گوید دوست دارم خلق کنم. از خلق یک شخصیت جدید روی صحنه یا جلوی دوربین گرفته تا خلق یک اثر هنری روی دیوار یا حتی نقاشی هایی با حال و هوای خودم در پشت بام ساختمان که خانواده ها لحظات خوبی از زندگی خود را زیر آن تجربه خواهند کرد. سحر نظام دوست از ساخت و ساز به عنوان شغل دوم می گوید و می گوید هنوز هم حرفه اصلی خود یعنی بازیگری را دوست دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بازیگران سریال نوروز رنگی + عکس های بازیگران سریال نوروز رنگی

سحر نظام دوست فعالیت های زیادی دارد و دوست دارد همه چیز را از نزدیک ببیند و لمس کند به همین دلیل زمانی که در معدن بود گفت: من کار سخت یک معدنچی را دست اول فهمیدم.

2 4 بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

آثار این بازیگر در عرصه بازیگری

سحر نظام دوست اولین کار خود را از دوران دانشجویی روی صحنه تئاتر آغاز کرد و در داستان آدم و هوا به کارگردانی فرزاد محمدعلی نقش حوا را بازی کرد. او 23 ساله بود و برای اولین بار در سریال پنج دری به کارگردانی فرزاد محمدعلی در تلویزیون ظاهر شد. آقای امین امانی بازی کرد. اگرچه موفقیت این کار زیاد نبود، اما تجربه خوبی برای سحر نظام دوست بود زیرا با بازیگران و هنرمندانی چون شهربانو موسوی، سیاوش قاسمی، عباس محبوب و سیدجواد زیتونی همبازی بوده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مریم سلطانی

این بازیگر در سال ۱۳۹۵ با بازی در چند سریال مهم تلویزیونی و سینمایی موفق شد خود را به مردم معرفی کند. سحر نظام دوست امسال با بازی در سریال بی بی گندم به کارگردانی برادران علی امانی و امین امانی توانست با مهارت و نقش آفرینی در این سریال خود را در بین مردم مطرح کند. بازی در این سریال به تجربیات سحر نظام دوست اضافه شد و او تجربه همکاری با بازیگرانی چون زهرا حدرایی، کیانوش گرامی، یوسف صیادی و نیما شاهرخ شاهی را داشت.از دیگر فعالیت های مهم سحر نظام دوست در سال 1395، حضور او در فیلم تمام شب به کارگردانی فرزاد موتمن است.یکی از ویژگی های مهم این بازیگر بازی در تلویزیون و سینما است. او در این سال ها با بازیگران زیادی همکاری داشته و تنها دو بار با بازیگر شیوا عدالت خواه کار کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پانته‌آ بهرام

3 4 بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

سحر نظام دوست در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید چه پیشنهادی دارید؟ دوست داری خودت را کجا ببینی؟ پاسخ این است: همه دوست دارند بازیگر هالیوود شوند. به من پیشنهاد همکاری با شبکه جم داده شده اما نمی خواهم ایران را ترک کنم. هدف من بازيگر ماندن است. بالاخره همه یک روز می میرند، پس خوب است تصویر زیبایی از خودمان در ذهن دیگران داشته باشیم. همه بازیگران ما به اعتقاد مردم زنده هستند و من نمی خواهم بمیرم و می خواهم همیشه زنده بمانم پس می خواهم در ایران بمانم و برای همیشه بمانم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …