بهترین هتل های 5 ستاره مشهد را بشناسید

34tgv4y5yb5u6b57u بهترین هتل های 5 ستاره مشهد را بشناسید

اولویت گردشگرانی که به شهر مقدس مشهد سفر می‌کنند، زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا و حضور در فضای عرفانی حرم می‌باشد. شهر مشهد به خاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) قطب اصلی گردشگری در کشور است. به همین خاطر هتل‌های لوکس و 5 ستاره زیادی در این شهر وجود دارد. این هتل های مشهد دارای بهترین امکانات و خدماتی عالی می‌باشند. در ادامه با تعدادی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد آشنا می‌شویم.

هتل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره و مجلل درویشی مشهد در سال ۱۳۹۰ در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل لوکس دارای ۲۰ طبقه و ۲۲۳ واحداقامتی می‌باشد که در طبقات اول تا شانزدهم هتل قرار گرفته‌اند. هتل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد و تنها هتل آتریوم در شرق کشور است که یکی از مرتفع‌ترین مراکز اقامتی می‌باشد.

این هتل بیش از ۸۰۰ مترمربع را به فضای سبز سر پوشیده به‌صورت روف گاردن با طراحی بی‌نظیر، اختصاص داده است. همین امر باعث شده تا میزان رزرو هتل درویشی افزایش یابد و نظرات بسیاری را به خود جلب نماید. این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل درویشی، فاصله نزدیک آن با حرم مطهر امام رضا می‌باشد.

هتل هما ۱ مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد، هتل هما 1 می‌باشد. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۶ به جهت بالا بردن سطح کیفی امکانات و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در اوایل تاسیس، به نام هتل هایت نامگذاری شد. هتل هما مشهد شامل چند فاز ازجمله ساختمان اصلی، آپارتمانی و ویلایی می‌باشد.

این هتل ۵ ستاره شامل ۱۳۵ واحداقامتی است که با بهترین امکانات و خدمات آماده ارائه به مهمانان عزیز می‌باشد. فضای سرسبز و دلپذیر هتل، پیست دوچرخه سواری، تنیس و رستوران از ویژگی‌های برجسته هتل به‌شمار می‌رود. دو فاز آپارتمانی و ویلایی هتل هما، حدود ۲۵۰ متر از ساختمان اصلی هتل فاصله دارند.

این هتل در میدان احمدآباد مشهد واقع شده و از ویژگی‌های مثبت آن، موقعیت مکانی بسیار عالی هتل می‌باشد. دسترسی راحت هتل به مراکز و اماکن تفریحی و گردشگری مانند باغ ملک آباد، پردیس سینمایی آفریقا، زیست خاور، برج آلتون، بوستان کوهسنگی، پردیس کتاب، سینما هویزه، حرم مطهر، مراکز تجاری خیابان سعدی و خیابان دانشگاه، بازار گوهر شاد و… را می‌توان اشاره کرد.

3tb4gy46u57iu678 بهترین هتل های 5 ستاره مشهد را بشناسید

هتل الماس ۲

هتل پنج ستاره الماس ۲ مشهد یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل ۵ ستاره شامل ۲۵ طبقه و ۲۱۷ واحداقامتی می‌باشد که بهترین امکانات و خدمات رفاهی را در این واحدها ارائه می‌دهد. در هتل الماس ۲ مشهد برخی واحدهای اقامتی با معماری و طراحی خاص ملل مختلف در اختیار مهمانان قرار گرفته است. تعدادی از واحدهای هتل به سبک روسی، آفریقایی، ایران باستان، عربی، تایلندی و… طراحی شده‌اند.

با توجه به موارد یادشده، هتل الماس نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کرده است. هتل پنج ستاره الماس ۲ مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد. از ویژگی‌های خوب هتل، دسترسی راحت آن به اماکن و مراکز مهم و گردشگری مانند بارگاه مطهر امام رضا، موزه مردم شناسی مشهد، کاروانسرای بابا قدرت، بازار رضا، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، آرامگاه نادرشاه، میدان شهدا،‌ پردیس کتاب و… است.

بیشتر بخوانید:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می‌باشد که در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و کار خود را آغاز نمود. هتل قصر مساحتی بالغ بر ۹ هزار مترمربع دارد که شامل ۱۶ طبقه و ۳۵۷ واحداقامتی می‌باشد که با ارائه امکانات و خدمات رفاهی عالی، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می‌باشد.

واحدهای آتریوم هتل قصر طلایی، در طبقات پنجم تا ششم قرار گرفته و به دلیل قرار گرفتن در مرکز هتل، نمایی روبه آتریوم دارند. واحدها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی مشهد با دکوراسیون و چیدمان متنوع و همچنین امکانات و خدمات رفاهی بسیار مناسب، نظرات مثبت مهمانان را به خود جلب کرده است.

هتل ۵ ستاره قصر طلایی، در خیابان امام رضا مشهد واقع شده و یکی از بارزترین ویژگی‌های آن، دسترسی راحت به مراکز و اماکن گردشگری و مهم شهر مانند بارگاه مطهر امام رضا، بازار رضا، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادر شاه، خانه تاریخی توکلی، کاروانسرای بابا قدرت، خانه تاریخی داروغه، موزه مردم شناسی مشهد، موزه مرکزی آستان قدس رضوی، گنبد خشتی، پارک ژوراسیک مشهد و… اشاره کرد.

 

هتل بزرگ پارک حیات مشهد

هتل بزرگ پارک حیات یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های 5 ستاره مشهد به‌شمار می‌رود که در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ییلاقی طرقبه قرار دارد. چشم‌انداز زیبای پارک و به دور از آلودگی و ترافیک شهر، آرامشی دلنشین را برای مهمانان خود رقم زده است. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد و مساحتی بالغ بر ۳۱ هزار مترمربع و ۲۵ هزار مترمربع زیربنا دارد.

هتل در سال ۱۳۹۴ به منظور بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات خود و جلب رضایت مهمانان، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای ۳۲۰ واحداقامتی می‌باشد که از مدرن‌ترین و بهترین امکانات و خدمات رفاهی بهره برده است. هتل پنج ستاره بزرگ پارک حیات در کیلومتر ۶ جاده طرقبه قرار گرفته که خارج از بافت مرکزی شهر مشهد می‌باشد.

موقعیت مکانی خوب هتل، دسترسی راحتی به اماکن گردشگری مانند بند گلستان، مجموعه گردشگری چالیدره، شاندیز، ویلاژ توریست، کارتینگ آزادی، باغ وکیل آباد، روستای ییلاقی کنگ و جاغرق را فراهم کرده است. مدت زمان دسترسی هتل تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام حدود ۴۵ دقیقه رانندگی با خودرو می‌باشد.

هتل قصر بین المللی مشهد

هتل قصر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در سال ۱۳۵۶ افتتاح شد و به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل بزرگ و لوکس مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع دارد و شامل ۲۱۹ واحداقامتی ازجمله سوئیت، کانکت و آپارتمان است که مجهز به بهترین امکانات و خدمات می‌باشد.

این هتل در خیابان امام رضا و با فاصله کمتر از ۸۰۰ متر از بارگاه مطهر امام رضا علیه السلام قرار گرفته است. از ویژگی‌های مثبت این هتل ۵ ستاره، دسترسی راحت به مراکز و اماکن گردشگری مانند حرم مطهر امام رضا، خانه تاریخی داروغه، بازار رضا، کاروانسرای بابا قدرت، آرامگاه نادر شاه، گنبد خشتی، خانه تاریخی توکلی، میدان شهدا، بازار هفده شهریور و… می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  خدمات سئو مهم‌ترین راهکار تداوم فروش

25fr3tg4y4yh5u6 بهترین هتل های 5 ستاره مشهد را بشناسید

هتل همای ۲ مشهد

هتل ۵ ستاره و بین المللی هما ۲ مشهد از هتل‌های با تجربه و بهترین هتل های 5 ستاره مشهد به‌شمار می‌آید که در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل زیبا در بلوار خیام مشهد و در یک منطقه آرام با پارکی بزرگ و سرسبز قرار گرفته است. هتل هما دارای ۹ طبقه بوده که ۵ طبقه اقامتی آن شامل ۲۰۰ اتاق و سوئیت می‌باشد.

از مزیت‌های خوب هتل، موقعیت مکانی آن و دسترسی راحت به اماکن و مراکز گردشگری مانند مرکز خرید پروما، پارک ملت، حرم ‌مطهر، زیست خاور، برج آلتون، بوستان کوهسنگی، موزه بزرگ خراسان، باغ ملک آباد و… را می‌توان اشاره کرد. این هتل عضوی از مجموعه هتل‌های هما است.

 هتل مدینه الرضا مشهد

هتل ۵ ستاره مدینه الرضا مشهد یکی از مشهورترین و بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل مدینه الرضا دارای ۱۸ طبقه و ۳۲۵ واحداقامتی است که با ارائه بهترین امکانات و خدمات رفاهی عالی، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد. هتل ۵ ستاره مدینه الرضا با معماری و طراحی بسیار زیبا و ارائه امکانات و خدمات بسیار خوب یکی از هتل‌های معروف در مشهد است.

از ویژگی‌های مثبت هتل، دسترسی آسان به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می‌باشد. این هتل ۵ ستاره در طول سال میزبان مهمانان و زائران بسیاری است. واحدهای هتل مدینه الرضا با طراحی و دکوراسیون مختلف و متنوع و همچنین امکانات رفاهی بی‌نظیر و کامل در اختیار مهمانان قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های بارز هتل مدینه الرضا، معماری اصیل ایرانی اسلامی در بعضی از قسمت‌های هتل می‌باشد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

 

هتل سی نور مشهد

هتل پنج ستاره سی نور مشهد از سال ۱۳۸۳ ساخت آن آغاز شد و در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل سی نور دارای دو فاز می‌باشد که ۱۸ طبقه و ۲۸۶ واحداقامتی دارد. واحدهای اقامتی در طبقات سوم تا پانزدهم هتل قرار گرفته‌اند. هتل پنج ستاره سی نور مشهد در خیابان ۱۷ شهریور، نبش دانش شرقی قرار گرفته و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد.

امکانات و خدمات عالی هتل، واحدهای اقامتی لوکس و موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده تا یکی از هتل‌های خوش آوازه در مشهد باشد. این هتل ۵ ستاره با ارائه خدمات بی‌نظیر، اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل سی نور در سال ۱۴۰۰ به جهت ارتقاء سطح کیفی امکانات و خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل پنج ستاره ضیافت الزهرا یکی از نوسازترین و بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که ساخت آن از سال ۱۳۹۸ شروع شد و در سال ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل، بسیار لوکس و مجلل بوده و قسمتی از این هتل در حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است. هتل ضیافت الزهرا دارای ۱۴۵ واحداقامتی می‌باشد که با امکانات و خدمات رفاهی کامل، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است.

بیشتر بخوانید:  تاثیر انجام کاردستی بر سلامت ذهن

هتل پنج ستاره ضیافت الزهرا مشهد در خیابان نواب صفوی و در جوار حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار گرفته، که بارزترین ویژگی آن مجاورت با حرم امام رضا می‌باشد. مکان و فضای عمومی هتل، بسیار دلنشین و آرام‌بخش طراحی شده است.

3gt4yh5uj67ni78o بهترین هتل های 5 ستاره مشهد را بشناسید

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل پنج ستاره جهان مشهد در سال ۱۴۰۱ تاسیس شد و به‌عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد خدمت‌رسانی به مهمانان را آغاز کرد. هتل دارای چشم‌انداز زیبایی روبه بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است. این هتل در محله چهارباغ که از اماکن تاریخی مشهد به‌شمار می‌رود، قرار دارد.

هتل بزرگ جهان دارای ۸ طبقه و ۱۵۶ واحداقامتی می‌باشد که با ارائه امکانات و خدمات رفاهی ویژه و کامل، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد. از امکانات هتل می‌توان به رستوران‌های شیک و لوکس ملل و سنتی، کافی‌شاپ، آسانسور، صندوق امانات، لاندری، استخر، سونا و… اشاره کرد.

هتل ۵ ستاره جهان در یکی از خیابان های منتهی به حرم امام رضا به نام خیابان شیرازی قرار گرفته و فاصله آن تا حرم امام رضا تنها ۲۰۰ متر می‌باشد که نظرات مثبت مهمانان را به خود جلب کرده است. مهمانان و زائران گرامی می‌توانند با دو دقیقه پیاده‌روی به بارگاه مطهر امام رضا (ع) مشرف شوند.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد، در ضلع شرقی حرم مطهر امام رضا واقع شده که در قسمت ورودی صحن هدایت قرار گرفته است. هتل قصرالضیافه در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و دارای دو طبقه بنا می‌باشد. این هتل با ۵۷ واحداقامتی و ارائه مجهزترین امکانات و خدمات رفاهی، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی هتل است.

از ویژگی‌های خوب هتل قصرالضیافه، دسترسی آسان به اماکن و مراکز گردشگری و تفریحی مانند بازار رضا، کاروانسرای باباقدرت، بازار عباس قلی خان، گنبد خشتی، شهربازی اکسون پارک، موزه مرکزی آستان قدس، آرامگاه نادرشاه، میدان شهدا، بازار هفده شهریور و… می‌باشد.

3gtf4yb46uu75ni86 بهترین هتل های 5 ستاره مشهد را بشناسید

 هتل پردیسان مشهد

یکی از بزرگترین و بهترین هتل های 5 ستاره مشهد، هتل پردیسان می‌باشد که با مساحتی بالغ بر ۳۳ هزار مترمربع در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید. این هتل پنج ستاره در سال ۱۴۰۰ به جهت بالا بردن سطح کیفی امکانات و خدمات خود، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پردیسان دارای پنج طبقه و ۱۶۲ واحداقامتی است.

هتل با دکوراسیونی زیبا و فضای سبز منحصر به فرد و به دور از آلودگی‌های صوتی، ترافیکی و آب و هوا، آماده میزبانی از میهمانان گرامی می‌باشد. هتل پردیسان مشهد در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته و در نزدیکی دانشگاه فردوسی قرار دارد و دسترسی راحتی به بزرگراه‌های اصلی شهر مانند بزرگراه شهید کلانتری و وکیل آباد دارد.

هتل های مشهد به چند نوع تقسیم میشوند؟

هتل های مشهد مانند شهرهای مختلف برای مسافران و میهمانان خود در دسته بندی های مختلفی ساخته شده اند. هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی، مهمان پذیر، مجتمع و …نمونه های مختلف مکان هایی هستند که در اقصی نقاط شهر مشهد آماده سازی شده است.

مطلب پیشنهادی

آموزش میکاپ نود:

آرایش و میکاپ نود ، یکی از محبوب ترین نوع میکاپی هست که این روزها …