محصولات بهداشت زناشویی

روابط زناشویی تاثیر فوق العاده ای در نزدیکی طرفین و ایجاد صمیمیت بین آن‌ها دارند؛ به همین دلیل امری بسیار مهم تلقی می‌شوند. با وجود اهمیت این مسئله، عدم آگاهی نسبت به اصول و طرز استفاده از محصولات زناشویی می‌تواند تاثیرات منفی در زندگی مشترک بر جای بگذارد. محصولات آمیزشی یا محصولات زناشویی به آن دسته از محصولاتی گفته می‌شود که برقراری روابط زناشویی را آسان‌تر کرده و رضایت طرفین را به دنبال دارد. از جمله محصولاتی که در یک رابطه مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به انواع ژل، اسپری روان کننده و کاندوم اشاره کرد. اگر قصد خرید محصولات زناشویی اصل را دارید می‌توانید به فروشگاه آنلاین بهداشتی روم به دیوار مراجعه کرده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. این فروشگاه علاوه بر محصولات بهداشتی، در زمینه فروش محصولات زناشویی نیز فعالیت دارد.

از آنجایی که کیفیت رابطه زناشویی یک زوج مانند ابعاد دیگر زندگی آنها اهمیت بسیار زیادی دارد، محصولات گوناگونی در جهت بهبود کیفیت رابطه زناشویی تولید شده و کمک به حل مشکلات افراد می‌کند. خوشبختانه بسیاری از مشکلات زناشویی به وسیله لوازم گوناگون و متنوع قابل حل هستند.

محصولات بهداشت زناشویی کدامند؟

مهم‌ترین محصولات بهداشت زناشویی در یکی از دسته‌های زیر جای می‌گیرند:

انواع اسپری‌های تاخیری

اسپری تاخیری یکی از محصولات آمیزشی است که برای رفع اختلال زود انزالی آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اسپری علاوه بر کاهش حساسیت در زمان برقراری رابطه زناشویی، افزایش زمان برقراری رابطه زناشویی را نیز به دنبال دارد. لازم به ذکر است که استفاده از این محصول سریع و آسان است.

برای جلوگیری از زود انزالی در آقایان، استفاده از اسپری تاخیری یکی از راه حل‌هاییست که خیلی از آقایان به کار می‌برند. این اسپری با تاثیر بر گیرنده‌های حسی، حساسیت را کاهش داده و با درصد کمی از ماده بی حس کننده، انزال را به تاخیر می‌اندازد. قبل از خرید اسپری تاخیری حتما طرز استفاده از اسپری و نکات مربوط به آن را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

op0rjf39jtu98fgutg458tj54 300x173 محصولات بهداشت زناشویی

انواع ژل زناشویی

ژل‌های زناشویی محصولاتی هستند که کیفیت رابطه زناشویی را افزایش می‌دهند و در یکی از دسته‌های زیر جای می‌گیرند:

ژل روان کننده

ژل روان کننده که نام‌های مختلف دیگری از جمله ژل آمیزشی، لوبریکانت یا ژل لغزنده دارد، محصولی است که در افزایش رضایت زناشویی بسیار موثر است. این ژل مخصوص افرادی است که حین رابطه درد و سوزش را تجربه می‌کنند. دلیل این درد خشکی واژن است که می‌تواند به دلایلی همچون استرس، ورزش‌های سنگین، کاهش هورمون استروژن در بدن، استفاده از داروهایی مانند آنتی هیستامین یا داروهای ضد افسردگی باشد. ژل‌های روان کننده با برطرف کردن خشکی واژن، درد حین رابطه را از بین برده و رابطه‌ای لذت بخش را به دنبال دارند.

برای داشتن رابطه ای راحت‌تر و بدون درد و ناراحتی در خانم‌ها و همچنین ایجاد احساس رضایت بیشتر از رابطه، ژل لوبریکانت مورد توجه بسیاری از زوجین است. همچنین ژل روان کننده برای بانوانی که دچار خشکی واژن هستند، رابطه زناشویی راحت تری را ایجاد خواهد کرد.

ژل حجم دهنده

ژل حجم دهنده یکی دیگر از محصولات زناشویی و مناسب افرادی است که از سایز آلت تناسلی خود راضی نیستند. ژل‌های حجم دهنده با افزایش گردش خون در آلت تناسلی مردان، منجر به افزایش حجم آلت تناسلی می‌شوند. علاوه بر این، با دارا بودن ترکیبات آنتی باکتریال، افزایش بهداشت فردی را به دنبال دارند.

بیشتر بخوانید:  زیباترین شهرداری‌های آلمان

ژل سفید کننده

خانم‌ها و آقایانی که برای رفع موهای زائد بدنشان از تیغ یا ژیلت استفاده می‌کنند، ممکن است بعد از مدتی تیرگی نواحی مختلف از جمله زیر بغل یا کشاله ران را تجربه کنند. ژل‌های سفید کننده برای رفع این مشکل طراحی شده‌اند و علاوه بر لایه برداری پوست، فعالیت سلول‌های رنگدانه را کاهش می‌دهند.

3tpik4095uy9854ujy45ij 300x200 محصولات بهداشت زناشویی

کاندوم

افرادی که قصد برقراری روابط زناشویی ایمن و سالم را دارند، بهتر است به عنوان یک پوشش محافظتی به سراغ کاندوم‌ها بروند. کاندوم‌ها انواع مختلفی از جمله کاندوم فانتزی، عروسکی، کاندوم‌ تاخیری، کاندوم بسیار نازک، کاندوم پلی یورتان، کاندوم کلاسیک و غیره دارند که هر کدام از نظر نوع کارکرد و شکل ظاهری با هم متفاوت هستند. کاندوم‌ها علاوه بر اینکه از بروز بیماری‌های آمیزشی مختلف جلوگیری می‌کنند، جلوی باردار شدن را نیز می‌گیرند.

این محصول برای جلوگیری از بارداری و البته سرایت بیماری های مقاربتی به کار می‌رود. کاندوم‌ها در انواع و اقسام گوناگون و بسته به سلیقه و نیاز افراد تولید می‌شوند، بنابراین قبل از خرید کاندوم حتما اطلاعات آن را مطالعه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار، همراه شما

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار، مجموعه ی کاملی از بهترین برندهای لوازم بهداشتی در سراسر جهان را فراهم آورده تا نیاز یکایک شما را برای خرید اینترنتی لوازم بهداشتی برآورده نماید. این مجموعه، شامل انواع لوازم بهداشتی شامل کاندوم،انواع ژل ها،اسپری ها و غیره است.. شما می تواند خریدهای خود در زمینه بهداشتی را با مناسب ترین قیمت و همینطور با استفاده از آفرهای ویژه در روم به دیوار انجام دهید.

بیشتر بخوانید:  رشد سنگ های زنده؛ پدیده ای عجیب در رومانی + عکس

رسالت روم به دیوار

ما در روم به دیوار به کسانی که نظام توزیع تجهیزات زناشویی مصرفی و محصولات بهداشتی را ناکارآمد می بینند، از طریق عرضه آنلاین ( دیجیتال ) این محصولات، با قیمت شفاف و کیفیت مطلوب، کمک می کنیم تا هر جای کشور که هستند، محصولات مورد نظر خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با صرف حداقل هزینه دریافت کنند.

4pfkit3g98j6utf43ou548itj 300x173 محصولات بهداشت زناشویی

انواع محصولات موجود در سایت روم به دیوار

فروشگاه ما بیش از چندین سال است که در راستای فروش انواع محصولات بهداشتی به شما عزیزان خدمت ارائه می دهد. لازم به ذکر است تمامی این محصولات مورد تایید وزارت علوم بوده و کاملا بهداشتی هستند. این محصولات شامل:

o      انواع کاندوم ها در مدل های مختلف

o      تنوع زیادی از انواع اسپری های تاخیری

o      ژل های روان کننده

o      پکیج های مناسب گروه های مختلف؛ مانند پکیج ویژه ورزشکاران، ویژه شب زفاف

o      محصولات بهداشتی مختلف

o      انواع نوار بهداشتی برای خانم ها

به شما پیشنهاد می کنیم از انواع محصولات بهداشتی که در سایت وجود دارد، دیدن کنید. اگر شما جز افرادی هستید که از خرید حضوری این محصولات شرم دارید و یا از آن خجالت می کشید، می توانید به راحتی و بدون دردسر از ما خریداری کنید. ما محصولات خریداری شده را به صورت محرمانه به دست شما عزیزان خواهیم رساند. امیدواریم از خرید خود در فروشگاه روم به دیوار لذت برده و به مشتریان ثابت و همیشگی ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

آموزش میکاپ نود:

آرایش و میکاپ نود ، یکی از محبوب ترین نوع میکاپی هست که این روزها …