بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس

biography hugh jackman 01 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن بازیگر، خواننده، نوازنده، رقصنده و تهیه کننده استرالیایی است

بیوگرافی و عکس های هیو جکمن

هیو جکمن بازیگر، خواننده، نویسنده و تهیه کننده استرالیایی است. هیو جکمن در فیلم های محبوب و در ژانرهای مختلف تاریخی، اکشن، فانتزی، موزیکال و درام ایفای نقش کرده است.

خلاصه ای از بیوگرافی هیو جکمن

نام اصلی: هیو مایکل جکمن

تاریخ تولد: 12 اکتبر 1968

محل تولد: استرالیا

زمینه فعالیت: بازیگری، خوانندگی و تهیه کنندگی

نگاهی به بیوگرافی هیو جکمن:

هیو مایکل جکمن (به انگلیسی: Hugh Michael Jackman) متولد 12 اکتبر 1968 یک بازیگر، خواننده، نوازنده، رقصنده و تهیه کننده استرالیایی است. هیو جکمن، با این حال، اصالتاً استرالیایی ندارد زیرا پدر و مادرش هر دو اصالتا انگلیسی دارند و در سال 1967 به استرالیا مهاجرت کردند. پدر هیو یک حسابدار تحصیل کرده در کمبریج بود.

کوچکترین از پنج فرزند، مادرش در هشت سالگی خانواده را ترک کرد و او با پدر و دو برادرش در استرالیا ماند و مادرش با دو دخترش به انگلیس رفت.هیو جکمن همچنین یک خواهر ناتنی از ازدواج مجدد مادرش دارد.

هیو جکمن به مدرسه گرامر ناکس رفت و از دانشگاه فناوری سیدنی فارغ التحصیل شد. جکمن در دوران کودکی علاقه شدید خود را به بازیگری نشان داد و با تشکیل گروه های کوچک تئاتر در مدارس و حضور در نقش اصلی این نمایش ها نشان داد که در این زمینه استعداد دارد.

علاقه هیو جکمن به بازیگری پس از ورود به دانشگاه ادامه یافت و او موفق شد در چندین برنامه موفق ظاهر شود. او کار خود را با اجرای برنامه های زنده و موزیکال در ملبورن آغاز کرد. سپس در نمایش بین المللی “اوکلاهما” (اوکلاهما) در لندن و “بیلی بیگلو” (بیلی بیگلو) در نیویورک ظاهر شد.

تحصیلات هیو جکمن

biography hugh jackman 02 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن دارای مدرک ارتباطات است

مدرسه ابتدایی هیو جکمن، مدرسه عمومی پیمبل و دبیرستانش مدرسه گرامر ناکس برای پسران در کرانه شمالی بود، جایی که هیو در فیلم بانوی زیبای من در سال 1985 بازی کرد.

هیو جکمن پس از فارغ التحصیلی به مدت یک سال در مدرسه آپینگهام انگلستان کار کرد، سپس در دانشگاه فناوری سیدنی تحصیل کرد و در سال 1991 مدرک کارشناسی خود را در رشته ارتباطات دریافت کرد.در سال آخر تحصیل برای کسب اطلاعات بیشتر واحد نمایش را گذراند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

هیو جکمن پس از دریافت مدرک لیسانس، واحد یک ساله The Journey را در مرکز بازیگری سیدنی به پایان رساند. او درباره تحصیل تمام وقت بازیگری می‌گوید: «در 22 سالگی تصمیم گرفتم به طور جدی به این حرفه نگاه کنم. به عنوان یک پسر همیشه به تئاتر علاقه داشتم. اما در آن زمان فکر می کردم موسیقی و تئاتر فقط برای سرگرمی است نه برای زندگی. اما در نهایت تصمیم گرفتم آن را ادامه دهم.”

پس از پایان بخش یک ساله، به او پیشنهاد بازی در سریال همسایه ها داده شد، اما تصمیم گرفت به آکادمی بازیگری دانشگاه پرت در استرالیای غربی برود و در سال 1994 فارغ التحصیل شود.

حرفه هیو جکمن

biography hugh jackman 03 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن در ژانرهای مختلف تاریخی، اکشن، فانتزی، موزیکال و درام ایفای نقش کرده است.

هیو جکمن خیلی زود پیشنهاد بازی در مجموعه تلویزیونی «کور لی» (1995) را دریافت کرد که اتفاق جدیدی در زندگی حرفه ای جکمن به حساب می آمد.پس از این سریال تلویزیونی و حضور در چند نقش کوچک دیگر در این گونه سریال ها، ستاره هیو جکمن سرانجام در سال 1999 درخشید زیرا در این سال برایان سینگر از او خواست که نقش اصلی فیلم مردان ایکس را بازی کند و این نقش باعث شد هیو جکمن به ستاره در هالیوود

هیو جکمن در فیلم های محبوب در ژانرهای مختلف تاریخی، اکشن، فانتزی، موزیکال و درام از جمله کیت و لئوپولد (2001)، ون هلسینگ (2004)، پرستیژ (2006)، چشمه ایفای نقش کرده است. (2006)، استرالیا (2008)، بدبخت (2012)، زندانیان (2013) و شومن برتر (2017).

biography hugh jackman 04 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن به خاطر بازی در نقش “ولورین” در مجموعه فیلم های مردان ایکس مشهور است.

اما شهرت هیو جکمن به دلیل نقش «وولورین» در مجموعه فیلم های مردان ایکس است که در تمام دنیا به عنوان یک ستاره ابرقهرمانی شناخته می شود. آخرین حضور او در نقش ولورین در فیلم «لوگان» (لوگان) در سال 2017 بود که نهمین فیلم از این مجموعه محسوب می شد.

درخشش هیو جکمن در فیلم موزیکال «بیچارگان» نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد و جایزه گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد. او در این فیلم با راسل کرو و آن هاتاوی بازی کرد. او در این فیلم در نقش ژول والژان ظاهر شد که به تازگی از زندان آزاد شده و می خواست زندگی جدیدی را برای خود آغاز کند.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه امیر رضا دلاوری

هیو جکمن در عرصه تئاتر نیز به موفقیت هایی دست یافته است که از آن جمله می توان به دریافت جایزه تونی برای بازی در فیلم «پسری از اوز» در سال 2004 اشاره کرد.نمایش پسری از شهر اوز درباره پیتر آلن موسیقیدان استرالیایی است. همچنین در همان سال 2004، هیو جکمن جایزه امی را برای اجرای نمایش تونی دریافت کرد.

هیو جکمن همچنین در دو انیمیشن «Flushed Away» و «Happy Feet» صداپیشگی کرده است.

او در سال ۲۰۱۷ در فیلم «بزرگترین شومن» ظاهر شد و در نقش یک شعبده باز سیرک بازی کرد. او علاوه بر نامزدی جایزه گلدن گلوب برای این نقش، در بین 100 بیلبورد برتر برای بازی در «بزرگترین نمایش» قرار گرفت. هیو جکمن همچنین برای آلبوم موسیقی متن The Greatest Showman برنده جایزه گرمی شد.

هیو جکمن برای بازی در “Sunset Boulevard” در نقش جو گیلیس برنده جایزه ورایتی کلاب، مو و اتاق آبی بهترین بازیگر مرد در یک موزیکال شد. در سال 1998، او نامزد دریافت جایزه لارنس اولیویه در تئاتر ملی سلطنتی اوکلاهاما شد.

زندگی شخصی هیو جکمن

biography hugh jackman 05 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن و همسرش دبورا لی فرنس

هیو جکمن و همسرش دبورا لی فورنس از زمان ازدواجشان در سال 1996 در ملبورن استرالیا زندگی می کنند و دو فرزند به نام های اسکار ماکسیمیلیان و اوا الیوت را به فرزندی پذیرفته اند.آنها در پشت صحنه برنامه تلویزیونی کورلی (1995) ملاقات کردند.

هیو جکمن به سرطان سلول های خونی مبتلا شد که شایع ترین سرطان پوست است و در شبکه های اجتماعی استفاده از کرم ضد آفتاب را برای مبارزه با این بیماری تبلیغ می کرد.

هیو جکمن در مصاحبه ای در سال 2016 گفت که خدا را شکر می کند که قبل از مشهور شدن با همسرش آشنا شد زیرا “هر اتفاقی که در زندگی حرفه ای من روی صحنه یا خارج از صحنه می افتد، نتیجه کار این دو است.” مال ماست.”

جوایز و دستاوردهای دیگر هیو جکمن

biography hugh jackman 06 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن همیشه به عنوان یکی از جذاب ترین مردان جهان شناخته می شود

هیو جکمن از سال 2000 تا 2004 به مدت پنج سال در فهرست “50 زیباترین انسان جهان” توسط مجله People قرار گرفت و در دسامبر 2008 توسط مجله People انتخاب شد و عنوان “جذاب ترین مرد” را دریافت کرد. زنده» که قبلا به جورج کلونی، برد پیت و مت دیمون تعلق داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شهاب حسینی

هیو جکمن همیشه به عنوان یکی از جذاب ترین مردان جهان شناخته می شود. امپایر او را یکی از جذاب ترین ستاره های تاریخ سینما و مجله پیپل جکمن را یکی از زیباترین افراد جهان نامید.

او در فهرست 100 سلبریتی قدرتمند فوربس ظاهر شد و در سال 2013 در صدر فهرست قدرتمندترین بازیگران جهان توسط فوربس قرار گرفت.

هیو جکمن پیاده روی مشاهیر هالیوود را در 13 دسامبر 2012 دریافت کرد.

سایر علایق و فعالیت های هیو جکمن

biography hugh jackman 07 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس هیو جکمن همچنین در خوانندگی، نواختن پیانو، گیتار، ویولن و رقص فعالیت دارد.

هیو جکمن یک مسیحی و مذهبی است که هر روز دعا و مراقبه می کند.

جکمن علاوه بر بازیگری، به خوانندگی، نواختن پیانو، گیتار، ویولن و رقص نیز مشغول است و چندین اجرا زنده از جمله تور کنسرت اجرا کرده است. موسیقی. نمایش. فعالیت در چندین رشته ورزشی داشته است و حمایت و مشارکت در فعالیت های خیریه از دیگر علایق و فعالیت های وی می باشد. هیو جکمن یکی از بزرگترین طرفداران کشتی حرفه ای است.

در سال 2005، هیو جکمن تصمیم گرفت شرکتی به نام Seed را با جان پالرمو راه اندازی کند که اولین پروژه آن Viva Laughlin در سال 2007 بود.همسر جکمن، دبورا لی فورنس نیز در این شرکت شریک است و پالرمو نماد سه حلقه را به نشانه پیوند آنها انتخاب کرد که نشانی از خودش، جکمن و فرنس است.که با هدف کمک به تولید فیلم‌های کم‌هزینه و استعداد جکمن در زادگاهش بود.

چند فیلم هیو جکمن

پادشاهان ارسکین ویل (1999)

قهرمان رمان عاشقانه (1999)

مردان ایکس (2000)

ماهی اره (2001)

مشخصات یک قاتل سریالی (2004)

داستانی از ارواح گمشده (2005)

پرستیژ (2006)

فواره (2006)

فریب (2008)

فقرا (2012)

زندانیان (2013)

ادی عقاب (2016)

بهترین شومن (2017)

رقیب برتر (2018)

حلقه گمشده (2019)

یادآوری (2020)

Deadpool 2 (2018)

چپ (2015)

گالری عکس هیو جکمن

biography hugh jackman 08 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس

هیو جکمن یک مسیحی و مذهبی است

biography hugh jackman 09 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس جدیدترین تصاویر اینستاگرام هیو جکمن

biography hugh jackman 10 بیوگرافی هیو جکمن ستاره هالیوود + عکس

هیو جکمن به سرطان سلول خونی مبتلا شد

منبع: بیتوته

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …