بیوگرافی سانای امیر آبادی

سنایی امیرآبادی متولد 18 بهمن 1388 و فارغ التحصیل دبیرستان فرزانگان است و هم اکنون در حال تحصیل در رشته مترجمی آلمانی است. سنایی امیرآبادی به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری دارد در مدارس مختلفی مانند هومان سیدی و پانیذ تحصیل کرده است. او همچنین بازیگری را زیر نظر منوچهر هادی آموخته است.

1 33 بیوگرافی سانای امیر آبادی

آثار ثنا امیرآبادی

سنای امیرآبادی اولین بار در سال ۱۳۹۷ با ایفای نقش در سریال طنز وارد صدا و سیما شد. سریال محرمانه به کارگردانی مسلم تهرانی تولید شد. اولین تجربه ثنا امیرآبادی در سریال مخفی با توجه به موضوع جذاب جوانی با نظرات مثبت مخاطبان تلویزیون مواجه شد. سنایی امیرآبادی از طریق بازی در این سریال با بازیگران مطرحی چون ساناز سماواتی، فاطمه هاشمی و حسین رفیعی همکاری داشته است. پس از آن در سال 1400 با بازی در فیلم نیسان آبی منوچهر هادی به نویسندگی کمیل روحانی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور بسیار به شهرت رسید. او در سریال نیسان آبی نقش دختری به نام عاطفه را بازی کرد.سنایی امیرآبادی در مجموعه نیسان آبی در کنار بازیگران سرشناس ایرانی چون بهناز جعفری، مهران غفوریان، حسین یاری، جمشید هاشم پور، یکتا ناصر، علیرضا خمسه، سحر قریشی و غلامرضا نیکخواه ظاهر شد.داستان نیسان آبی در مورد عشق دو دوست قدیمی به نام های جمشید و رضا به نیسان آبی است. داستان آشنایی ثنا امیرآبادی با منوچهر هادی به آموزش بازیگری در کارگاه آوا اختصاص دارد. در واقع سنایی امیرآبادی مدتی شاگرد منوچهر هادی بود و با توجه به هنر خانم امیرآبادی این چهره برای نقش عاطفه در فیلم نیسان آبی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ستاره اسکندری

2 7 بیوگرافی سانای امیر آبادی 3 7 بیوگرافی سانای امیر آبادی

ازدواج ثنا امیرآبادی

این بازیگر هنوز ازدواج نکرده است.

این بازیگر به زبان های فرانسوی و انگلیسی مسلط است و از طریق اینستاگرام با طرفداران خود در ارتباط است. او در اینستاگرام فیلم و عکس های شخصی از نقش های مختلف را در صفحه خود منتشر می کند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …