بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا زاده در 9 آذر 1362 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران است. ایمان صفا هنرمند سینما و تلویزیون ایران است. ایمان صفا یک خواهر دارد. یکی از فعالیت های ایمان صفا مربوط به سریال طنز نیسان آبی است. این مجموعه در سال 1400 به سرپرستی منوچهر هادی تولید شد. ایمان صفا با هنرمندانی چون مهران غفوریان، بهناز جعفری، حسین یاری، اسداله یکتا و یکتا ناصر در مجموعه نیسان آبی کار کرده است.

1 34 بیوگرافی ایمان صفا

فعالیت های ایمان صفا

ایمان صفا بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد. او در سال 1385 با بازی در سریال «عملیات 125» وارد صدا و سیما شد.عملیات 125 به کارگردانی حسین لطیفی تولید شد. وی با بازی ماهرانه خود در نقش ایمان صفا در این فیلم برای حضور در سه فصل این فیلم دعوت شد. یکی دیگر از بازی های درخشان ایمان صفا مربوط به فیلم قرنطینه در سال 1385 است.این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی بازیگران مطرحی چون افشانا بایگان و رضا عطاران ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

2 8 بیوگرافی ایمان صفا

ازدواج ایمان صفا

ایمان صفا بازیگر ایرانی رادیو و تلویزیون مجرد است

فعالیت های مورد علاقه

ایمان صفا علاقه زیادی به فعالیت های ورزشی دارد. او در نوجوانی کمربند مشکی تکواندو دارد. این بازیگر باهوش در تیم فوتبال شهید فهمیده در پست دفاع راست بازی می کند و سابقه کشتی دارد. جالب است بدانید ایمان صفا کاوه خداشناس را به عنوان بهترین دوست و همراه خود معرفی کرده است. او برای انجام کارهای مختلف در زندگی خود با کاوه خداشناس مشورت کرده و به داشتن کاوه خداشناس در زندگی خود افتخار می کند.

گفتگو با ایمان صفا

من برای سلامت بدنم ارزش قائل هستم و از یک رژیم غذایی ساده برای حفظ سلامتی خود استفاده می کنم. من به کیفیت تغذیه اهمیت زیادی می دهم. در عرصه بازیگری سعی می کنم نقشم را برای مخاطب توضیح دهم. به همین دلیل با جان و دل نقش را بازی می کنم و سعی می کنم در دوران بازیگری علاقه ام را به مردم منتقل کنم. در واقع عشق من بازیگری است. علاقه زیادی به فرم بازیگری ندارم، روی محبوبیت در بین مخاطب تمرکز می کنم و تا زمانی که برای بازی در فیلمی دعوت نشم، هنرمند خواهم بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آزاده صمدی

3 8 بیوگرافی ایمان صفا

به نظر من دو عامل بی خوابی و استرس در پیری زودرس تاثیر دارند.به همین دلیل سعی می کنم در هر شرایطی خواب کافی و مناسب داشته باشممثلاً وقتی سر کار هستم، بعد از ظهر یک چرت کوتاه می‌زنم تا حداقل هفت ساعت بخوابم. همه می توانند برای زندگی شخصی خود تصمیم بگیرند. فکر می کنم زندگی هر فردی نیاز به امید و اعتماد به نفس دارد. خانواده ام به خصوص پدرم مثل کوه پشت سرم ایستاده اند و دعای مادرم راهنمای من است. اصولا رمز موفقیت من در کنار توکل به خدا، حضور پدر و مادرم است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …