بیوگرافی حسین توکلی

بیوگرافی حسین توکلی

تقریبا 12 سال از حضور این خواننده جوان در عرصه موسیقی و خوانندگی می گذرد و نکته قابل توجه در مورد توکلی این است که او با همین سابقه کم توانسته موفقیت های زیادی در این عرصه کسب کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این خواننده کشورمان داشتن صدای مخملی و خوش آهنگ است که او را چه از نظر خوانندگی و چه از نظر سبک خوانندگی با محمد علیزاده و محمد اصفهانی خوانندگان معروف کشورمان مقایسه کرد.

1 49 بیوگرافی حسین توکلی

حسین توکلی در ۲۴ خرداد ۱۳۶۲ در خرمشهر به دنیا آمد. او یکی از خوانندگان موفق نسل جوان کشورمان است که علاوه بر موسیقی در تئاتر نیز فعالیت دارد. صدای فوق العاده این خواننده جوان او را به عنوان یکی از خوش صدای ترین خوانندگان پاپ خوزستان معرفی کرد.

خصوصیات اخلاقی

شاد بودن و خندان بودن یکی از ویژگی های مهم شخصیتی اوست. یکی دیگر از ویژگی های خوب این خواننده خوش آتیه کشورمان، پشتکار و تلاش فراوان او برای ارائه موسیقی حرفه ای است که یکی از ویژگی های شخصیتی اوست. بی شک یکی از دلایل مهمی که او را در تمام 12 سال حضورش در عرصه موسیقی موفق کرد، تلاش و پشتکار اوست.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی زهره فکورصبور

2 23 بیوگرافی حسین توکلی

آغاز فعالیت هنری حسین توکلی

حسین توکلی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرددر ابتدا ابتدا به تئاتر رفت و سپس به خوانندگی و موسیقی علاقه مند شد. البته زمانی که در عرصه تئاتر فعالیت می کرد به فعالیت های قرآنی می پرداخت و قاری حرفه ای قرآن بود. وی از سال 1351 وارد دنیای موسیقی شد و در این مدت فعالیت خود را با خوانندگی در هلال احمر خرمشهر آغاز کرد. طولی نکشید که توکلی اولین موسیقی خود را در سال ۱۳۸۱ به نام «اعتیزار» منتشر کرد. توکلی این موسیقی را در صدا و سیمای مرکز خوزستان ضبط و روانه بازار موسیقی کرد. انتشار این تک آهنگ نه تنها آغاز فعالیت موسیقیایی حسین توکلی بود، بلکه سرآغاز موفقیت و شهرت او در این عرصه بود. زیرا پس از آن کارهای زیادی در زمینه موسیقی برای رادیو و تلویزیون انجام داد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به خواننده محبوب مردم تبدیل شود. همانطور که اشاره کردیم پشتکار و سخت کوشی از ویژگی های مهم این خواننده خوش صدای جنوبی است. به همین دلیل در سال ۱۳۹۵ پس از ساخت چندین تک آهنگ و کار در رادیو و تلویزیون، موفق شد اولین آلبوم موسیقی خود را با نام اگر نبودی ضبط و منتشر کند.حسین توکلی برای ضبط این آلبوم با شرکت ایران گام همکاری کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد و فروش خوبی هم داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مژده لواسانی

توکلی پس از مدتی تصمیم به انتشار آلبوم دیگری گرفت. او دومین آلبوم خود را تنها 2 سال پس از انتشار اولین آلبوم خود در سال 2009 ساخت اما متاسفانه قبل از انتشار در اینترنت منتشر شد. نام دومین آلبوم حسین توکلی به تقل است و در لیست آلبوم های موفق قرار گرفت و فروش خوبی از این آلبوم به دست آورد. توکلی پس از انتشار آلبوم های خود تصمیم به ضبط آلبوم دیگری به نام آلبوم باهون گرفت که در آن با مهدی گرناوی همکاری داشت. پس از این آلبوم چهارمین آلبوم خود را با نام توهم ضبط و منتشر کرد. اگرچه حضور توکلی در عرصه موسیقی دیری نپایید، اما با تلاش فراوان او توانست در مدت کوتاهی 4 آلبوم موفق منتشر و تولید کند و پس از کسب این موفقیت ها تلاش های فراوانی انجام داد. او این روزها مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود به نام «لرزش» است که در آن با میلاد ترابی همکاری می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آنا نعمتی

3 23 بیوگرافی حسین توکلی

مهاجرت به تهران

حسین توکلی ابتدا موسیقی را در زادگاهش شروع کرد و خوشبختانه توانست مخاطبان و طرفداران زیادی در آنجا پیدا کند.او با دیدن این استقبال مردم تصمیم گرفت در سال 1392 خرمشهر را ترک کند و برای پیشرفت در عرصه خوانندگی و تبدیل شدن به یک خواننده حرفه ای راهی تهران شود.حسین توکلی تاکنون موفق به تولید 4 آلبوم موسیقی و عرضه آنها به بازار موسیقی کشور شده است. او همچنین چندین تک آهنگ دیگر را تولید و منتشر کرده است.

از دیگر افتخارات حسین توکلی می توان به حضور در دو جشنواره موسیقی صدا و سیمای کشور اشاره کرد که توانست عنوان ممتازی را از آن خود کند. کسب چنین عنوانی بر دیگر افتخارات صدا و سیما و مردم آبادان و خرمشهر افزوده است. او پس از انتشار آلبوم های موفق و جلب توجه عموم، توانست بسیاری از آثار خود را در شبکه های سراسری اجرا کند.

ازدواج حسین توکلی

این خواننده مجرد بود و ازدواج نکرده بود.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …