نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

 

 pair2 shoes2 shoes1 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

یکی از قوانینی که باید برای پوشش لباس رعایت کنید قانون ترکیب رنگ ها است

راهنمای ست کردن رنگ شلوار با کفش

هنگامی که انتخاب های زیادی داخل کمد لباستان داشته باشید ست کردن لباس ها اندکی دشوار می شود . برای شیک بودن الزامی نیست حتماً تمامی لباس هایی که می خرید برند و گران قیمت باشند. صرفا کافی است یک سری مقررات را رعایت کنید تا هم شیک باشید و هم اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. یکی از قوانینی که باید رعایت کنید قانون ترکیب رنگ ها است. من جمله برای شلوار و کفش. ما در تصویرهای پائین ما در تصویرهای پائین نحوه ست کردن شلوار با کفش را نشان میدهیم.

شلوار سفید

سفید یکی از رنگ های پایه است که با هر چیزی ست می شود. شلوار سفید را راحت بپوشید و با هر کفشی که دوست دارید ست کنید، برای ست کردن شلوار سفید با کفش هیچ قانون خاصی وجود ندارد. اگر شلوارتان دمپا است بهتر است شلوار سفید را با کفش مشکی ست نکنید چون باعث می شود ظاهرتان کمی توی ذوق بزند.

pair2 shoes2 shoes2 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

هیچوقت شلوار سفید را با کفش مشکی ست نکنید

شلوار طوسی

طوسی یکی از رنگ هایی است که با هر رنگ دیگری ست می شود. وقتی می خواهید کفش مورد علاقه تان را بپوشید اما نمی دانید با چه رنگی باید ست کنید با شلوار طوسی مشکل را حل کرده و ظاهر جذابی از خودتان بسازید. برای به دست آوردن ظاهری مطابق روز، پوشیدن کفش مناسب با شلوار امر بسیار مهمی است. اگرچه رنگ مشکی برای اکثر رویدادهای رسمی مناسب است، اما نباید رنگ های دیگر را فراموش کنید. رنگ قهوه ای و زرشکی تیره (کبود) گزینه های دیگری هستند که در ترکیب با شلوار طوسی واقعا زیبا به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید:  12 مدل بستن روسری و شال

pair2 shoes2 shoes3 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

طوسی یکی از رنگ هایی است که با هر رنگ دیگری ست می شود

شلوار مشکی

باور خیلی ها این است که رنگ مشکی با همه رنگ ها می آید. اما این اشتباه است چون مشکی با همه رنگ ها قابل ست کردن نیست. همانطور که قبلا هم گفتم رنگ مشکی را با کفش های سفیدتان ست نکنید. البته این قانون در مورد طیف های قهوه ای هم صدق می کند.

pair2 shoes2 shoes4 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

مشکی با همه رنگ ها قابل ست کردن نیست

شلوار بژ

هنگامی که شلوار بژ یا بی رنگ می پوشید آن را با کفش های رنگ روشن ست کنید. اصلاً کفش مشکی رنگ نپوشید زیرا تضاد رنگ ناجوری ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:  شیک ترین مدل های ست مانتو زرد

pair2 shoes2 shoes5 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

وقتی شلوار بژ یا بی رنگ می پوشید آن را با کفش های رنگ روشن ست کنید

شلوار قهوه ای روشن

کفش های مشکی رنگ (و خاکستری رنگ) با این رنگ هم مناسب نیست. در حالی که با این رنگ چه بسا می توانید کفش های سبز رنگ یا قرمز هم بپوشید.

pair2 shoes2 shoes6 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

با شلوار قهوه ای روشن می توانید کفش های سبز یا قرمز هم بپوشید

شلوار قهوه ای تیره

قهوه ای تیره یکی از رنگ هایی است که به سختی می شود آن را ست کرد. از رنگ هایی که نباید همراه با آن استفاده کنید رنگ مشکی و خاکستری رنگ است و همين‌ طور قرمز و بنفش. بهترین رنگ ها رنگ سبز و آبی تیره است که ظاهر را بسیار شاد و بی عیب نشان می دهد.

pair2 shoes2 shoes7 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

قهوه ای تیره یکی از رنگ هایی است که به سختی می شود ست کرد

شلوار آبی

شلوار آبی را می شود با هر کفشی ست کرد. منظور از شلوار آبی شلوار جین است که فرقی نمی کند همه رنگ های جین (تیره، روشن و یا جیغ) باشند آن ها را می توانید با هر رنگ کفشی که دوست دارید بپوشید فرقی نمی کند کفش اسپرت باشد یا کفش پاشنه بلند.

بیشتر بخوانید:  مدل های نیم ست

pair2 shoes2 shoes8 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

همه رنگ های جین را می شود با هر کفشی ست کرد

شلوار سبز

تنها رنگی که نمی شود با شلوار سبز ست کرد رنگ سبزه است. رنگ های دیگر را امتحان کنید تا ببینید کدام بیشتر مورد پسندتان است. یکی از رنگ هایی که باعث شیک و کلاسیک دیده شدن شما می شود رنگ زرشکی است. در این استایل می توانید برای ست کردن رنگ سبز از کفش زرشکی استفاده کنید.

pair2 shoes2 shoes9 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

تنها رنگی که نمی شود با شلوار سبز ست کرد رنگ سبزه است

شلوار قرمز

شلوار قرمز با خیلی از رنگ ها قابل ست کردن است. به جز بنفش و قهوه ای. حتی می شود شلوار قرمز را با کفش سبز یا آبی ست کرد. اگر می خواهید تیپ کلاسیک داشته باشید از کفش های خاکستری استفاده کنید. شلوار قرمز را می توانید با کفش های آبی، مشکی، نقره ای و خاکستری ست کنید، شلوار قرمز با کفش خاکستری برای کسانی که تیپ کلاسیک می پسندند مناسب است.

pair2 shoes2 shoes10 نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

شلوار قرمز با خیلی از رنگ ها به جز بنفش و قهوه ای قابل ست کردن است

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

ترفندهای لاغر شدن با پوشیدن لباس

برای خانم هایی که اضافه وزن دارند، بزرگ ترین معضل انتخاب لباس است. آنها همیشه …