قوانین ست کردن کیف و کفش

rules2 bagging3 shoes2 قوانین ست کردن کیف و کفش

کیف و کفش باید طوری ست شوند که هر دو به یک اندازه جذاب و گیرا باشند

 هماهنگی:

بعضی مواقع شاید تصور شود که هماهنگی موجب یکنواخت به نظر رسیدن استایل و سبک لباس پوشیدن شما می شود، در حالی که منظور از ست کردن، هماهنگی و کلماتی از این نوع در دنیای مد، مشابهت دقیق و یک پارچه نیست. گاه هماهنگی می تواند از نظر رنگ، گاه از نظر مدل، گاه از نظر بافت پارچه ای و جنس و گاه از نظر طرح باشد، البته بعضی تضاد ها گاهی به اندازه هماهنگی در ست کردن، جذابیت ایجاد می کنند، برای مثال رنگ سفید و سیاه در کنار هم بیشتر به چشم می آیند.

بیشتر بخوانید:  ست نوزادی مخصوص تخت

 روانشناسی: 

شیوه لباس پوشیدن به شکل مستقیم و غیر مستقیم شخصیت و عقاید ما را نشان می دهد، پس چه بهتر با اهمیت دادن به استایل خود، مخصوصا شیوه ست کردن کیف و کفش (چرا که کیف و کفش از جمله وسایلی هستند که به سرعت مورد توجه قرار می گیرند)، جذابیت و شخصیت خود را بیشتر به دیگران نشان بدهیم، البته این امر در بالا بردن اعتماد به نفس شما نیز تاثیر گذار است. شاید شما هم این جمله معروف مرلین مونرو را شنیده باشید: ” کافیست به دختران کفش مناسب بدهید، آن وقت می توانند دنیا را تسخیر کنند!!!”

بیشتر بخوانید:  مدل جاکلیدی چوبی

مسأله ای که در ست کردن کیف و کفش بسیار اهمیت دارد آن است که در دید اولیه نباید یکی بیشتر از دیگری به چشم برسد، بلکه باید طوری ست شوند که هر دو به یک اندازه جذاب و گیرا باشند. کفشی که انتخاب می کنید باید راحت باشد که شاید این ویژگی از سایر ویژگی ها مانند برند، طرح و رنگ مهم تر باشد!!

 مد و فشن: 

باید توجه کنید که بسته به شرایط مکانی و زمانی پوشیدن کیف و کفش، باید این دو را با هم ست کرد، مثلا برای رفتن به سرکار، دانشگاه و یا برای استفاده معمول روزانه، کیف و کفش به نحو متفاوتی ست می شوند تا زمان مهمانی و یا مراسم رسمی. اگر چه امروزه در دنیای مد و فشن همه چیز را می توان با هم ست کرد اما با این وجود هیچ چیز جایگزین استایل کلاسیک سابق نمی شود.

بیشتر بخوانید:  لباس عروس مناسب شما کدام است؟

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید

    برندهای معروف لباس این قرن ۲۱ است، عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن، …