دانلود پروژه آماده افترافکت – پروژه رایگان افتر افکت

برای شما هم پیش آمده که تبلیغ تلویزیونی ببینید، جذب آن شوید یا از تیتراژ یک سریال بسیار لذت ببرید و برایتان سوال پیش بیاید که چگونه این تیزرها و فیلم ها طراحی و تولید می شوند. نرم افزارهای بسیار زیادی برای ساخت فیلم های تبلیغاتی وجود دارد اما نرم افزار افتر افکت (AE) از معروف ترین و پر کاربرد ترین نرم افزارهای تولید تصویر متحرک و تیزر های تبلیغاتی است.

4glvbkje09yu45yo 300x205 دانلود پروژه آماده افترافکت   پروژه رایگان افتر افکت

 پروژه معرفی اپلیکیشن افترافکت

از این برنامه در بسیاری از فیلم های پرهزینه هالیودی جهت جلوه های ویژه و تیتراژها و میکس های ویدئویی استفاده شده است یا بسیاری از تیزرهای جذاب تلویزیونی همگی توسط طراحان با این نرم افزار ها تولید می شوند. یکی از مهم ترین بخش ها در افترافکت، موشن گرافیک است که در حال حاضر خواهان زیادی دارد. موشن گرافیک به طرح هایی گفته می شود که دارای حرکت هستند. پروژه های زیادی هستند که با برنامه افترافکت طراحی می شوند که حتما شما باید کار کردن با این برنامه رو بلد باشید تا بتوانید برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی خود یا هر پروژه دیگه ای از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز

برخی از طراحان مبتدی هستند، که قصد دارند پروژه های اولیه خود را ویژه تر ولی راحت تر کار کنند برای همین از پروژه های آماده استفاده می کنند. پروژه آماده افترافکت  توسط طراحان و متخصصان حرفه ای و کاربلد با رعایت تکنیک های اصولی این نرم افزار ساخته شده اند.

revgim46by09uv4oyj 4oil 300x205 دانلود پروژه آماده افترافکت   پروژه رایگان افتر افکت

پروژه های آماده افترافکت چیست؟

زمانی که شروع به کار با نرم افزار افترافکت می کنید ساعت های زیادی با آن درگیر هستید تا بتوانید آن فضا و صحنه ای که می خواهید را ایجاد کنید. برای افراد مبتدی که تا به حال با این نرم افزار کارنکرده اند این زمان و کار خسته کننده و دشوار است؛ برای همین شرکت ادوبیش طرح های آماده ای را توسط طراحان حرفه ای خود ایجاد کرده است و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. این پروژه های آماده، ویرایش راحتی دارند که شما با چند تغییر کوچک یا گسترده این پروژه را مطابق سلیقه خود ویرایش کنید با استفاده  از این پروژه های آماده افتر افکت می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و طراحی حرفه ای تر داشته باشید. پروژه های آماده افترافکت شامل فیلم های تایپو گرافی، لوگو، پرده سبز، اینفوگرافی و ویدئو های توضیحی می باشد.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با نرم افزار گرافیکی ادوبی ایلوستریتور (adobe illustrator)

پروژه های افترافکت آماده شامل چیست؟

همه پروژه های آماده افترافکت شامل همه مواردی است یک فیلم یا تیزر به آن نیاز دارد مثل موسیقی، وکتور، فیلم، تصاویر و لوگو که همگی این ها برای ایجاد یک افکت نیاز است. پس از دانلود پروژه آماده افترافکت فقط کافی ست پروژه را در Adobe After Effects اجرا کنید و سپس مطابق سلیقه خود شروع به ویرایش کنید. اگر در هنگام اجرا پروژه با مشکل یا اروری مواجه شدید می توانید با شرکت یا سایت پشیتیبان آن ارتباط بگیرید تا سریعا مشکلتان حل شود.

همچنین اگر خودتان پروژه ای را کار کرده اید و معمولا از همون سبک استفاده می کنید، می توانید همه مراحلی را که طراحی کرده اید را مانند یک پروژه آماده ذخیره کنید تا بتوانید از آن دوباره استفاده کنید.

برای سیو کردن پروژه آماده میتوانید بعد از اتمام مراحل کاریتان از طریق File>Save As>Save As

و در قسمت فرمت ها بر روی   After Effects templatesکلیک کنید . حالا شما یک پروژه اماده افترافکتی دارید.

بیشتر بخوانید:  شناسایی فونت‌های استفاده شده در هر عکس با فتوشاپ

tlvgt4j5y0o4u5njoyo45jy 300x145 دانلود پروژه آماده افترافکت   پروژه رایگان افتر افکت

دانلود پروژه آماده افترافکت

سایت ادوبیش یکی از سایت های معتبر در حوزه ارائه پروژه های آماده افترافکت می باشد.

این سایت با به کارگیری متخصصین حرفه ای در طراحی و ساخت کلیپ ها، تیزرها، موشن گرافیک و دیگر پروژه های گرافیکی با نرم افزار افترافکت توانسته است پروژه های آماده گرافیکی زیادی را طراحی کند و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده است.

تمامی پروژه های آماده این سایت دارای کیفیت بالایی هستند که برای ساخت کارهای حرفه ای می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای دانلود این پروژه ها کافیست وارد سایت ادوبیش شوید، اکانت خود را فعال کنید و سپس با استفاده اکانت ساخته شده وارد پروژه های افترافکت شوید و نسبت به موضوع پروژه و خواسته ها و نیازهای خود پروژه آماده خود را انتخاب و دانلود کنید. در مطالب بالا نحوه استفاده از این پروژه ها بیان شد .

لازم به ذکر است استفاده از این پروژه های آماده افترافکت نیازمند سلیقه و ذوق هنری می باشد که بنا به موضوع هدف پروژه شما بتوانید تغییرات چشم گیری را روی آنها انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

مطلب پیشنهادی

نشانه ، علت و راه حل داغ شدن CPU در ویندوز ۱۰

حل مشکل داغ شدن CPU در ویندوز ۱۰ مشکل گرم شدن سی پی یو در …