خرید ریمل مژه

امروز در این مقاله میخواهیم بپردازیم به ریمل مژه ، همانطور که میدانید لوازم اراریشی یکی از مهمترین مواردی می باشد که در زمان خرید باید از اصل بودن ان اطلاع کامل را داشته باشیم .

امروزه برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارد ولی خوب ایا شما به هر برندی اعتماد میکنید ؟ تاپایان این مقاله همراه ما باشید تا بهترین برند را به شما معرفی کنیم .

ریمل مژه چیست

اگر قصد خرید ریمل دارید ابتدا باید بدانید ریمل مژه چیست و چگونه از آن استفاده می‌شود. ریمل یک وسیله آرایشی بسیار جذاب است که برای رنگ ‌آمیزی مژه‌ها و ابروها از آن استفاده می‌شود. ریمل کمک می‌کند مژه‌ها زیباتر، جذاب تر و شاداب تر دیده شوند.

ریمل از چه موادی ساخته شده است و انواع آن بر اساس ترکیبات

همه ریمل‌ها از مواد اولیه یکسان از جمله موم، رنگدانه و مواد سازنده ساختمان رشته‌ای ساخته می‌شوند. در اصل، ریمل مژه و ریمل ابرو از ترکیب روغن و موم بدست می‌آید که باعث قوام و غلظت رنگ می‌شود. علاوه بر مواد گفته شده، در ریمل‌ها ممکن است از مواد شیمیایی نگه ‌دارنده هم برای جلوگیری از جمع شدن، لکه‌ شدن یا جداسازی مواد استفاده شود.

ریمل‌ها از نظر ترکیبات ساخت دو نوع هستند:

۱ریمل‌های محلول در آب:

ریمل‌های محلول در آب با محتوای آب بیشتری ساخته می‌شوند. این نوع ریمل، ساده و راحت از روی مژه پاک می‌شود و استفاده از آن برای مبتدیان گزینه بسیار خوبی است. همچنین از ریمل‌های محلول در آب می‌توان برای استفاده روزانه استفاده کرد چون سبب پوسته پوسته شدن یا گلوله شدن ریمل روی مژه‌ها نخواهد شد و از انعطاف بیشتری هم برخوردار است که همین مسئله کمک می‌کند مژه‌های شما دچار آسیب نشوند. نکته منفی در مورد ریمل‌های محلول در آب این است که به طور کامل خشک نشده و ممکن است اثرات تیره‌ای روی پلک پایین شما برجای بگذارند.

۲ریمل‌های ضد آب:

فرمولاسیون ساخت ریمل‌های ضد آب به گونه‌ای است که در ساخت آن از آب کمتری استفاده شده و به شدت در برابر حل شدن در آب مقاوم هستند. در صورت گریه کردن، عرق کردن یا خیس شدن چشم، این ریمل سریع از روی مژه کنده نمی‌شود. در استفاده از این نوع ریمل مراقب باشید چون ریمل ضدآب برای استفاده روزانه مناسب نیست و به مژه‌های شما آسیب می‌رساند. این نوع ریمل تمایل به خشک شدن و اتصال مژه‌ها به یکدیگر دارد و همین مسئله باعث کشیده شدن ریشه و از بین رفتن مژه خواهد شد. بهتر است برای پاک کردن ریمل ضد آب از روی مژه حتما از مواد پاک کننده مخصوص آرایش چشم یا پاک‌کننده‌های حاوی روغن استفاده شود.

بیشتر بخوانید:  تعمیر لباسشویی سریع و حرفه ای در منزل

ریمل های مختلف و کاربردهای متفاوت آنها

ریمل‌ها از نظر کاربردی که دارند شامل انواع مختلفی می‌شوند که عبارتند از:

1- ریمل حجم دهنده (Volume Mascara)

ریمل حجم دهنده فرمول ساخت غلیظی دارد و حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم است که به پرپشت نشان دادن مژه‌ها کمک می‌کند. برس این نوع ریمل، تپل و ضخیم است و با یک حرکت حجم زیادی از ریمل را روی مژه‌ها پخش می‌کند.

2- ریمل بلند کننده ( Lengthening Mascara )

این نوع ریمل بلند کننده دارای موادی مانند الیاف است که خودشان را به مژه چسبانده و ظاهر مژه را بلندتر نشان می‌دهند.

3- ریمل فر کننده

در ریمل فر کننده از پلیمر و رزین استفاده شده تا بتواند فر مژه را بطور موقت حفظ کند. برای استفاده از ریمل فر کننده باید آن را به ریشه مژه‌ها بزنید تا به خوبی شکل بگیرند. این مدل کمک می‌کند لیفت مژه را تجربه کنید.

4- ریمل جدا کننده مژه

این محصول همه کاره است بطوری که هم حجم دهنده، هم ضخیم کننده و هم ضد آب است. این ریمل باید کاملا یکنواخت روی مژه‌ها پخش شود تا بخاطر باف خاصی که دارد کمک کند هر مژه جداگانه، ظریف و با فر زیبایی نشان داده شود.

5- ریمل تقویتی

این ریمل علاوه بر حجم دهی و بلند کردن مژه، به تقویت و پرشدن مژه به طور طبیعی هم کمک می‌کند.

6- ریمل فیبری (Fiber Mascara)

ریمل‌های فیبری پوشانندگی زیادی دارند و در زمان استفاده و حرکت روی مژه، با مژه‌ها درگیر می شوند و همه مژه‌های شما را پوشش خواهند داد.

7- ریمل ضد آب (Waterproof Mascara)

ریمل ضد آب حاوی موم و روغن معدنی است و در برابر آب و تعریق مقاوم است. اگر زیاد عرق می‌کنید یا پوست چربی دارید یا می‌خواهید در استخر با آرایش باشید از این ریمل استفاده کنید.

8- ریمل اکلیلی

ریمل اکلیلی یک نوع ریمل جذاب و پر زرق و برق است که در صورت استفاده از آن می‌توانید به خوبی در مهمانی‌ها بدرخشید. این ریمل در رنگ‌های مختلف ساخته و به بازار عرضه می‌شود. هنگام استفاده از ریمل اکلیلی حواستان باشد که آن را به خوبی روی همه مژه‌ها پخش کنید تا یک جا جمع نشود.

بیشتر بخوانید:  می‌دانید طریقه مصرف قرص بره موم چگونه است؟

ikfjnrvjwnvhjgoircg4ikrjcg4rignhriojfhifhwij 300x300 خرید ریمل مژه

ریمیل مژه گیاهی

ejmvcrwjvcjgoiw4wrchtoeirctjoictherighreij 300x300 خرید ریمل مژه

ریمیل مژه

9- ریمل‌های رنگی (Colored Mascara)

اگر دوست دارید خیلی تغییر کنید و یک میکاپ هیجان انگیز داشته باشید از ریمل‌های رنگی استفاده کنید. هنگام استفاده از این نوع ریمل مراقب باشید که یادتان نرود به مژه‌های پلک پایین هم ریمل بزنید!

در این جا باید یک برند بسیار عالی از ریمل های رنگی را به شما معرفی کنم ، ان هم ریمل رنگی البا می باشد ، حتما با برند البا آشنایی دارید ، البا یک برند لوازم ارایشی می باشد که تولید کننده ی صابون های ابور ( صابون های گیاهی و ضد ریزش ابرو ) می باشند ، و همچنین لنز های ماهیانه و سالیانه ، انواع مژها و ….. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از محصولات البا وارد وب سایت شوید و از دیگر محصولات البا دیدن کنید .

10- ریمل بدون سیاهی

اگر از کثیف شدن دور چشمتان با ریمل خسته شده‌اید وقتش رسیده که آن را عوض کنید و یک ریمل بدون سیاهی تهیه کنید. این ریمل ماندگاری بالایی دارد و زیر چشم شما را سیاه نخواهد کرد.

11- ریمل دیفاینر (Definer Mascara)

این نوع ریمل هم مثل ریمل جدا کننده تقریبا همه کاره است. ریمل دیفاینر به حجم دادن و بلند شدن مژه‌ها کمک می‌کند. این ریمل ضد آب بوده و با پخش مساوی روی مژه‌ها، ظاهری مرتب و آراسته به مژه‌هایتان می‌بخشد. این ریمل‌ها از رنگدانه و پلیمرهای خاص ساخته شده و کمک می‌کنند مژه ظاهری طبیعی داشته باشد. این نوع ریمل برای استفاه روزانه مناسب است.

12- ریمل ابرو

ریمل ابرو هم تقریبا مانند ریمل مژه است که در رنگ های مختلف وجود دارد و استفاده از ریمل ابرو به براق شدن و پرپشت شدن ابروهایتان کمک می‌کند.

13- ریمل ژله‌ای

ریمل ژله‌ای انعطاف پذیری بالایی دارد و در حالت دادن به مژه‌ها، بلند کردن و فر کردن آن‌ها تاثیر زیادی دارد. ریمل ژله‌ای حالت طبیعی به مژه‌ها داده و به راحتی هم پاک می‌شود.

14- ریمل دو سر (Double mascara)

ریمل‌های دو سر یا اصطلاحا 2 در 1، دو کاربرد متفاوت دارند. این ریمل حجم دهندگی و افزایش طول مژه را بطور همزمان انجام می‌دهد. یک سر این ریمل مایع سفید رنگ دارد که به مژه‌ها حجم داده و به محافظت از مژه‌ها و جلوگیری از خشک شدن و شکننده شدن آن‌ها می‌پردازد و سر دیگر مژه‌ها را بلند می‌کند.

بیشتر بخوانید:  گردنبند اسم و نکاتی که قبل از خرید آن باید بدانید

چگونه ریمل بزنیم

تا به اینجا دانستید ریمل مژه چیست و چند نوع دارد. حالا باید بدانید که اصول ریمل زدن به این صورت است که ابتدا باید از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها حالت طبیعی و زیبایی به خود بگیرند سپس نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید و مژه‌ها را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت به سمت بالا، برس بکشید. این کار را دو یا سه بار می‌توانید انجام دهید. توصیه می‌کنیم بیش از حد این کار را نکنید چون در صورت استفاده زیاد، مژه‌ها داخل یکدیگر رفته و شکل زیبایی نخواهد داشت. اگر می‌خواهید چشمان جذابی داشته باشید بهتر است قسمت بیرونی چشم را با ریمل بیشتری به سمت خارج برس بکشید تا چشم‌ها حالت کشیده پیدا کنند. در آخر ریمل زدن مژه‌های پایینی هم فراموش نشود کافیست برس را عمودی گرفته و آرام روی مژه‌های پایین بکشید.

نحوه ی صحیح پاک کردن ریمل

برای پاک کردن ریمل از روی چشم، مراحل زیر را یک به یک انجام دهید:

  • قبل از پاک کردن ریمل، دست‌هایتان را به خوبی بشویید.
  • دو عدد پد صد در صد کتان بردارید.
  • روی پدها، پاک کننده مخصوص چشم بریزید. می‌توانید از شیر پاک کن مخصوص چشم یا چشم پاک کن‌های دو فاز استفاده کنید چون این مواد، ریمل‌های ضد آب را هم به خوبی پاک می‌کنند.
  • چشم‌ها را ببندید.
  • در جهت رشد مژه‌ها پدهای حاوی پاک کننده را بکشید.
  • به هیچ وجه برای پاک کردن ریمل از حرکات افقی یا دایره‌ای استفاده نکنید.
  • از گلاب هم می‌توان برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کرد.
  • در آخر برای تقویت مژه کمی روغن کرچک یا نارگیل روی مژه‌هایتان بزنید.

enjgco rgnoringherigherioheriogjcoeciltjgccioj 300x300 خرید ریمل مژه

ریمیل مژه

امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما کاربران قرار گرفته باشد ، همچنین در پایان به این نکته اشاره خواهیم کرد که : شما میتوانید با خیالی اسود ریمل مژه و ریمل رنگی مژه خودتان را از وب سایت البا خریداری کنید چرا که با بهترین کیفیت و مناسب تمامی افراد ، افرادی که حتی نمیتوانند به مژه خود ریمل بزنن چرا که ترس ریزش مژه خودشان را دارند ، تهیه کنید