بیوگرافی سام کبودوند

بیوگرافی سام کبودوند

سام کبودوند بازیگر سینمای ایران متولد 26 دی ماه 1361 است و فارغ التحصیل رشته مهندسی معدن است که طبق گفته های وی کاملا بی ارتباط با بازیگری است. سام یک خواهر کوچکتر به نام سارا دارد.

1 41 بیوگرافی سام کبودوند

آغاز فعالیت هنری سام کبودوند

او اولین بار در سال 1384 در سن 23 سالگی وارد تئاتر شد و اولین نقش خود را در نمایش حسین بن منصور حلاج به کارگردانی سیاوش ثمرث بازی کرد. سام کار تئاتر خود را در سال آخر کالج آغاز کرد. او به تمرین در این رشته ادامه داد تا اینکه اولین نمایش خود را در سال 1384 با اجرای حسین بن منصور خلج در تئاتر شهر و سالن قشقایی اجرا کرد. این بازیگر با بازی موفق خود به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره دانشجویی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رضا بنفشه خواه

سام کبودوند برای اولین بار در سال 1391 در سینما ظاهر شد و در آن سال در فیلم های آذر، شاهدخت، پرویز و… به کارگردانی بهروز افخمی بازی کرد. اگرچه بازی در این فیلم به خوبی بازی در سریال های دیگر مانند گاهی اوقات به پشت سر نگاه نمی کرد، اما او تجربیات ارزنده ای در این زمینه کسب کرد.او در این فیلم با بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده، مانی حقیقی، گوهر خیراندیش و رامبد جوان همکاری داشته است.

2 15 بیوگرافی سام کبودوند

گاهی اوقات به پشت سری سر نگاه کنید

سام کبودوند در سال 1392 دوران سختی را در عرصه سینما و تلویزیون تجربه کرد. او امسال در اثر مهمی به نام سریال «گاهی به پشت سرت نگاه می کنی» بازی کرد. این اثر به کارگردانی مازیار میری است. شاید بازی در این سریال مهمترین قسمت بیوگرافی او برای این بازیگر باشد. او در این سریال نقش مهمی را ایفا کرد و توانست با مهارت خاصی این نقش را بازی کند و از این طریق خود را بیشتر به مخاطب نشان دهد. یکی از تجربیات مهم او همکاری با مازیار میری در این سریال است. او با بازی در این سریال توانست تجربه بازیگری خوبی کسب کند و در کنار بازیگرانی چون امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی کار کرد و به این ترتیب بر تجربه خود افزود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

سریال یادآوری

این بازیگر در سال 1391 در سریال «یادگاری» نیز بازی کرد و با بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، ثریا قاسمی، فرخ نعمتی، فرهاد قاهمیان و علاوه بر حجت قاسم زاده همکاری داشته است.

3 15 بیوگرافی سام کبودوند

پخش در تلویزیون

سام کبودوند با اینکه هم در سینما و هم در تلویزیون فعالیت داشته است، اما بیشتر بازیگر تلویزیون است، چرا که تقریباً 67 درصد کارهایش تلویزیونی و 33 درصد آثارش سینماست.از 6 اثری که در کارنامه هنری خود دارد، 4 اثر تلویزیونی است که شامل سریال تاریکی شب، روشنایی روز، سریال هیئت مدیره، سریال گاهی به پشت سر نگاه کن و سریال به یاد آوردن. از آثار سینمایی او می توان به آذر، شاهدخت، پرویز و دیگران و فیلم چه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمید جبلی

زندگی شخصی و ازدواج

از وضعیت ازدواج این بازیگر اطلاعی در دست نیست. او مردی صبور است و همیشه غم هایش را برای خودش نگه می دارد اما شادی هایش را با دیگران تقسیم می کند. او سعی می کند به مردم انرژی مثبت بدهد و به کسی آسیب نرساند. خوشحالی مردم برایش واقعا مهم است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …