بیوگرافی داریوش موفق

عکس های بیوگرافی داریوش موفق داریوش مواک

داریوش موفق بازیگر تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران به دنیا آمد، در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قرقی را بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی در رشته گرافیک وارد دانشگاه تهران شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد. اما تحصیلات خود را در این رشته به پایان نرساند و موفق به اخذ درجه علمی نشد. او کار تئاتر را از کودکی آغاز کرد تا به یکی از موفق ترین بازیگران تئاتر در سال های اخیر تبدیل شود. نقش پرداخت

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

آثار سینمایی داریوش موفق

داریوش موفق برای اولین بار در سینما ظاهر شد و در سال 1385 در فیلم هملت شازده کوچولو دانمارک به کارگردانی رضا بابک به ایفای نقش پرداخت. سریال «ما فرشته نیستیم» برای او تجربه خوبی است. او در این فیلم با هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهانزاده، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی همبازی است.یکی از کارهای خاص این هنرمند این است که در دوران بازیگری هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است، اما بهتر است او را مانند اکثر آثارش که 70 درصد آثارش را شامل می شود، یک بازیگر سینما بدانیم و 29 درصد آثار او در تلویزیون استداریوش موفق در کارنامه خود در 5 فیلم سینمایی اسم، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و فیلم شازده کوچولو دانمارک، هملت و علاوه بر دو فیلم تلویزیونی حضور داشته است. او در سریال های «ما فرشته نیستیم» و سریال «هشت بهشت» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

آثار تلویزیونی داریوش موفق

داریوش موفق در سال ۱۳۹۲ در سینما و تلویزیون حضور فعال داشت و در آثار مهمی به ایفای نقش پرداخت. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و توانست با آنها شهرت بیشتری کسب کند. از آثار مهمی که او بازی کرد می توان به «ما فرشته نیستیم فلورا سام»، «هشت بهشت ​​سعید عالم زاده» و «مرگ نادر فروشنده» ساخته نادر برهانی مرند اشاره کرد. سریال ما فرشته نیستیم یکی از مهم ترین آثار این بازیگر محسوب می شود. او در این سریال که در سال 1392 تولید شد نقش مهمی را ایفا کرد و با درایت خود توانست در بین مردم شناخته شود و به مخاطبان تلویزیون عرضه شود. او در سال 93 علاوه بر بازی در سریال ما فرشته نیستیم، در سریال هشت بهشت ​​نیز بازی کرد.او این بار با سعید علم زاده کارگردان سریال و علاوه بر این هنرمندانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری می کند.داریوش موفق در این سال ها با هنرمندان زیادی کار کرده است و بیشتر از همه با لیلی رشیدی کار کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سریال خاتون

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قرقی را بازی کرد. این سریال که یکی از سریال های جدید تینا پاک روان است، داستانی درام اجتماعی درباره سال های اشغال ایران توسط متفقین در دهه 1320 دارد. قهرمان این سریال زنی مستقل و قدرتمند است که در طول تاریخ با مشکلات مختلفی مواجه است. داریوش موفق در این سریال با هنرمندانی چون نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب تجارتی، غزل شکری، مهران مدیری و… به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی صهبا شرافتی، عکس های سهبا شرافتی و اینستاگرام

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جوایز داریوش موفق

این بازیگر در سال 1366 برنده جایزه بازیگری از جشنواره تئاتر فجر در سریال شب های آوینیون شد و همچنین مقام اول بازیگری را از جشنواره تئاتر دانشجویی کسب کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مجید پتکی

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …