برند های معروف شال و روسری جهان؟

rwrfkcm0fv3jg095nyjo5jgoj 300x300 برند های معروف شال و روسری جهان؟

شال و روسری یکی از پر کاربرد ترین انواع پوشاک در کشور ما به شمار می رود. مردم بسیاری از نمونه های شکیل و زیبای این محصول استفاده کرده و آن ها را در طول روز بر سر می گذارند.

اما خرید روسری و انتخاب آن ها اصولی دارد که باید به آن توجه شود. باید به رنگ بندی این شال و روسری ها و تطبیق و ست بودن آن ها با لباس های مختلف خود توجه داشته باشیم.

باید بدانیم که آن ها را در چه محل هایی به استفاده خواهیم رساند و در آن زمینه به خرید شال و روسری بپردازیم. به طور مثال اگر برای مجلس به خرید آن ها می پردازیم، از نمونه هایی استفاده کنیم که شیک تر و پر کار تر باشند.

یا اگر قصد داریم که آن ها را در محل کار خود به کار بریم، باید به استفاده از انواعی بپردازیم که رسمی تر و ساده تر باشند و ظاهر و استایل اداری ما را تکمیل کنند.

در این زمینه برند های معروفی در سر  تا سر دنیا به ارائه نمونه هایی زیبا برای همه  شال ها و روسری های مورد نیاز مردم پرداخته است.

wcrkmfv9t3u5t09u35jtoch35oj 300x300 برند های معروف شال و روسری جهان؟

در گذشته ما با کمبود مدل های شال و روسری مواجه بودیم. اما اکنون دیگر درگیر چنین مسائلی نمی باشیم و می توانیم، به سادگی هر مدلی از این محصولات را برای خود خریداری کنیم.

اگر به دنبال بهترین شال و روسری برند، می گردید، با ما همراه باشید تا انواع مختلف آن ها را باز شناسید. برخی از این برند ها به شرح زیر می باشند:

  • برند ملانی آلتورک: این برند توسط شخصی که خود محجبه می باشد و بانویی با حجاب و مسلمان است، طراحی شده است و مدل ها و نمونه های بسیار زیبایی را شامل می شود.
بیشتر بخوانید:  شیک ترین مدل لباس شب نقره ای

انواع شال و روسری های این برند برای بانوانی طراحی شده است، که در عین حال که به حجاب خود اهمیت می دهند، به فکر استایل و زیبایی لباس و پوشاک خود نیز می باشند.

همچنین در بین برخی از تنوعات زیبای این برند، می توانید، مدل های مدرن و جدیدی را بیابید و با پوشیدن آن ها ظاهر خود را به روز کنید.

  • برند شال و روسری گوچی: این برند معتبر که در گذشته فقط به تولید اقلام چرمی می پرداخته است، اخیرا پا به عرصه پوشاک نیز گذاشته است و در این زمینه نیز بسیار خوب عمل کرده است. همچنین یکی از تولیدات زیبای آن ها شال ها و روسری های زیبا است.
  • و اما زیباترین و معروف ترین برند شال و روسری، برندAab که بسیار مطرح و شناخته شده است و بهترین ها را در این عرصه به تولید می رساند.

ویژگی منحصر به فرد روسری های این برند، این است که آن ها را از الیاف طبیعی و بسیار با کیفیت تهیه می کنند و به مشتریان ارائه می دهند.

هدف تولید شال و روسری ها در این برند معتبر، ارائه انواعی بوده است، که بانوان با پوشیدن آن ها احساس لذت و راحتی بیش تری داشته باشند و با قدرت به انجام وظایف اجتماعی خود بپردازند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، با این که این برند، ایرانی نمی باشد، اما نام آن از کلمه پارسی آب آمده است.

انواع برند هایی که به شرح آن ها پرداختیم، در دنیا بسیار مطرح بوده و همه مردمی که به استفاده از اقلام برند و مارک می پردازند، آن ها را می شناسند.

بیشتر بخوانید:  مدل کلاه فرانسوی

در هر یک از این برند ها نمونه ها و طرح ها و مدل های مختلفی از شال و روسری موجود است که خرید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه به شرح برخی از طرح های مختلفی که این شال و روسری ها دارند، می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم.

طرح های مختلف شال و روسری

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره داشتیم، شما باید خرید شال و روسری را در مدل هایی که به آن نیاز دارید، صورت دهید.

همه انواع شال و روسری بدون شک به درد محل کار شما نمی خورند! یا نمی توانید، از یک شال و روسری بسیار ساده که جذابیت کمی دارد، در یک مجلس با شکوه استفاده به عمل آورید!

در این زمینه برای راهنمایی هر چه بیش تر شما، مطالبی را در زیر ارائه می دهیم و برخی از مدل های آن ها را عنوان می کنیم:

  • اگر قصد خرید شال و روسری را دارید، مدل های فانتزی آن ها را فراموش نکنید! برخی از طرح های جذاب و شال ها و روسری ها با مدل های عروسکی و کارتونی دیزاین شده اند که بسیار هم طرفدار دارند.
  • همچنین انواع آن ها دارای مدل هایی ساده وتک رنگ نیز می باشند و این نمونه ها را نیز شامل می شوند. از این مدل های ساده می توانید، به همراه مانتو های طرح دار و شلوغ خود استفاده کنید.
  • نمونه های تزیین دار و پر کار شال و روسری نیز همیشه متقاضیان خاص خود را داشته است. بر روی برخی از این شال و روسری ها، سنگ دوزی ها و آینه دوزی هایی موجود است.
بیشتر بخوانید:  ست لباس مردانه با بوت

برخی از انواع  شال و روسری برند  در دنیا از طرح های سنتی و بومی ایرانی تشکیل شده اند.

sdlpcftv9unc9jnjojojih54icjtij 300x300 برند های معروف شال و روسری جهان؟

به طور مثال می توانیم، به منطقه بلوچستان اشاره داشته باشیم که روسری هایی با دیزاین آینه کاری و یا سنگ دوزی را تولید کرده و جزو صنایع دستی آن ها به شمار می آیند.

خرید شال و روسری در عین توجه به نکاتی که استایلیست ها به شما یاد آور می شوند، سبب می شود که شما از پوشاکی خاص و زیبا برخوردار شوید و ظاهر شما جذاب تر شود.

شال و روسری های هر فصل چگونه اند؟

شال و روسری های مناسب هر فصل نیز با یک دیگر تفاوت های بسیاری دارند. برخی از شال و روسری ها مناسب برای فصل بهار هستند، آن ها معمولا جنس هایی نخی دارند و با رنگ ها و طرح هایی متناسب با این فصل دیزاین شده اند.

در ایران زمانی که نزدیک به سال نو می شویم، معمولا مردم به خرید عید خود می پردازند.  شال و روسری نیز یکی از مهم ترین اقلام خرید آن ها می باشد.

در این زمان مردم در خرید شال به رنگ سال توجه می کنند. به همین سبب در این فصل از سال، بیشتر رنگ های به خصوصی از شال ها به فروش می رسند.

همچنین در فصل های سرد تر سال مانند پاییز یا زمستان، جنس شال ها ضخیم تر شده و از الیاف کاموا  یا ابریشم و پشم، آن ها را تولید می کنند.

خرید شال هر فصل باید با توجه به  هوای همان فصول انجام شود.

مطلب پیشنهادی

مدل های ست کت جین

  ایده هایی برای ست کردن با کت جین عکس ست کت جین کت جین از لباس …